طفره رفتن سرمربی بارسلونا از استراحت دادن به یامال

طفره رفتن سرمربی بارسلونا از استراحت دادن به یامال

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم بازی کردن در تمامی دیدارهای فصل جدید، هانسی فلیک سرمربی بارسلونا هیچ نقشه ای برای استراحت دادن به لامین یامال ندارد.

به گزارش فوتبالی، یامال بعد از قهرمانی با اسپانیا در یورو 2024، شروع فوق العاده ای با بارسلونا در فصل جدید داشته و تاکنون در تمامی رقابت ها، 5 گل زده و 4 پاس گل داده تا کاتالان ها با اقتدار صدرنشین لالیگا باشند. یامال همچنین در لیگ ملت های اروپا برای اسپانیا بازی کرد. حالا علیرغم زیاد بازی کردن پدیده 17 ساله، فلیک اعلام مرد که فعلاً نمی خواهد به ستاره جوانش استراحت دهد.

به نقل از سایت گل، بارسلونا 4 شنبه میزبان ختافه است. فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما داده و اطلاعات زیادی درباره بازیکنان داریم و به نظرم، یامال نیازی به استراحت کردن در بازی فردا شب ندارد. شاید موضوع را بررسی کنیم، اما فکر نمی کنم یامال در بازی مقابل ختافه غایب باشد. باید شروع خوبی در بازی فردا داشته باشیم. لامین در فصل جدید خارق العاده کار کرده و باید به این عملکرد خوبش ادامه دهد."

فلیک امیدوار است در ادامه فصل با مصدومان کمتری مواجه شود. اخیراً ترشتگن گلر آلمانی نیز به خاطر مصدومیت شدید زانو برای مدت زیادی دور از فوتبال است.

4416