اشاره نکونام به چالش در یک هفته اخیر برای باشگاه استقلال

اشاره نکونام به چالش در یک هفته اخیر برای باشگاه استقلال

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از نکات مهم نشست خبری سرمربی استقلال قبل از دربی، اشاره او به حواشی پیش‌آمده برای تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی برای دربی آماده خواهد شد که این تیم در یک هفته گذشته سوژه حواشی عجیب و باورنکردنی‌ای بود. حواشی‌ای که حتی باعث شد شایعاتی درباره برکناری مدیرعامل این باشگاه هم مطرح شود.

بعد از برگزاری نشست خبری داوود حقدوست مشاور و دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال و پاسخ نکونام به صحبتهای او، منتشر شدن فایل صوتی منتسب به فرشید سمیعی و حرفهای جنجالی او، استقلال با بیشترین حاشیه ممکن مسافر اراک شده و شاگردان این تیم به قدری درگیر حواشی شدند که برخی از پیشکسوتان استقلال، در روزهای گذشته راهی محل تمرین تیمشان شدند تا بتوانند نکونام و شاگردانش را در آستانه دربی، دعوت به آرامش کنند.

حواشی استقلال به قدری زیاد بوده که یکی از سوال‌های پرسیده‌شده از نکونام در نشست خبری قبل از دربی، درباره همین موضوع بود. نکونام هم این موضوع را تایید کرد که تیمش درگیر حواشی و جنجال شده منتها روی این نکته تاکید داشت که تیمش باید برای بازی فردا، با نهایت تمرکز در زمین حاضر شود و اصلا به حواشی کاری نداشته باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که حواشی پیش‌آمده برای استقلال، روی عملکرد آبی‌ها در بازی فرداشب تاثیرگذار خواهد بود یا نه. دیداری که نتیجه آن، می‌تواند در آینده جواد نکونام در استقلال، تاثیر زیادی داشته باشد.

1229