عکس؛ به مناسبت صد گله شدن هالند؛ کدام بازیکنان بیشترین پاس گل را به او دادند

عکس؛ به مناسبت صد گله شدن هالند؛ کدام بازیکنان بیشترین پاس گل را به او دادند

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند با درخشش در پیراهن منچسترسیتی توانست در این هفته به رکورد 100 گل با پیراهن سیتیزن‌ها برسد و حالا تهدیدی جدی برای رکوردداران دنیای فوتبال به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند این هفته مقابل آرسنال دوباره گلزنی کرد و به رکورد 100 گل در 105 بازی با پیراهن منچسترسیتی رسید. او در دو فصل گذشته توانست در لیگ برتر انگلیس عنوان آقای گلی را مال خود کند. ادامه این روند به معنی شکاندن رکوردهای زیادی توسط او است و این غول نروژی یک تهدید جدی برای بهترین گلزنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

حالا به مناسبت صد گله شدن ارلینگ هالند، باید دید او بیشترین پاس گل را در پیراهن سیتیزن‌ها از کدام بازیکن‌ها دریافت کرده است. کوین دی بروینه، ستاره خلاق بلژیکی منچسترسیتی با اختلاف بهترین پاسور برای هالند بوده است. او توانست در سه فصل گذشته 20 پاس گل به ارلینگ هالند بدهد و این فرصت را دارد تا این رکورد را بهتر هم بکند. دی بروینه و هالند در طول دوران حضور هالند در منچسترسیتی نشان دادند هماهنگی بسیار خوبی با همدیگر دارند.

در رتبه بعدی، برناردو سیلوا، فیل فودن و رودری قرار دارند با 5 پاس گل جای دارند. اختلاف معناداری میان تعداد پاس گل‌های این بازیکنان با کوین دی بروینه وجود دارد که نشان از سطح فوق‌العاده ستاره بلژیکی دارد. جک گریلیش هم با 4 پاس گل با ارلینگ هالند در جمع بهترین هم‌تیمی‌های هالند قرار دارد.

1428