قاب امیدوارکننده برای پرسپولیسی‌ها؛ العملود و لوکاس برای دربی آماده هستند

قاب امیدوارکننده برای پرسپولیسی‌ها؛ العملود و لوکاس برای دربی آماده هستند

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد دو بازیکن خارجی پرسپولیس می‌توانند در دربی به زمین بروند.

به گزارش فوتبالی، تنها 48 ساعت تا برگزاری دربی شماره 104 تهران باقی مانده است. مسابقه‌ای که قرار است ساعت 19:00 روز چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار شود. میزبان این دربی استقلال است و البته هنوز تیم داوری آن هم مشخص و معرفی نشده است.

بر خلاف استقلال که به شکلی عجیب و کم‌سابقه درگیر حاشیه‌ها و جنجال‌های داخلی است، در اردوی پرسپولیس آرامش موج می‌زند و همه چیز تحت کنترل مدیران و کادر فنی است. در این میان بزر‌گ‌ترین نگرانیِ پرسپولیسی‌ها مصدومیت چند بازیکن این تیم است: «مرتضی پورعلی‌گنجی، اوستون اورونوف و ایوب العملود

تکلیف پورعلی‌گنجی که مشخص است. او قطعا به این بازی نمی‌رسد. اما ماجرای اورونوف و العملود متفاوت است. هنوز خبری درباره وضعیت نهایی آنها و این که به دربی می‌رسند یا نه منتشر نشده است. اما ظاهرا وضعیت العملود خوب و امیدوارکننده است.

باشگاه پرسپولیس تصاویری از تمرین امروز این تیم منتشر کرده است که نشان می‌دهد عملود در کنار سایر بازیکنان حضور داشته و پابه‌پای آنها تمرین کرده است. عملود در بازی با الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا مصدوم شد و در دقیقه 71 از بازی بیرون رفت. او در بازی با آلومینیوم هم به دلیل مصدومیت نتوانست پرسپولیس را همراهی کند.

اما حالا و در فاصله دو روز مانده تا دربی به تمرینات گروهی برگشته است و این خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس است. اما قابی که از تمرین امروز العملود با پرسپولیس منتشر شده است یک نکته مثبت و امیدوارکننده دیگر هم برای پرسپولیسی‌ها دارد.

نفری که در این عکس کنار العملود مشغول تمرین کردن است لوکاس ژوائو مهاجم آنگولایی و تازه‌وارد پرسپولیس است. او نتوانسته دقایق زیادی برای پرسپولیس بازی کند اما در همان دقایق اندکی که بازی کرده نشان داده مهاجم خوب و موثری است و می‌تواند به تیمش کمک کند. او هنوز گلی نزده است اما هواداران پرسپولیس به شدت امیدوارند لوکاس دربی را برای شروع گلزنی‌هایش انتخاب کند.

رفع مصدومیت العملود و آمادگی بیشترِ لوکاس خبری خوب برای هواداران پرسپولیس است. این دو بازیکن خارجی در صورتی که در دربی به زمین بروند اولین حضور خودشان را در این مسابقه مهم تجربه خواهند کرد و درخشش در این مسابقه می‌تواند نام‌ آنها در ذهن هواداران پرسپولیس ماندگار کند.

1359