کل‌کل جالب مجری فوتبال برتر با صداوسیمای مازندران/ احمدی: به جای توجیه‌کردن، کیفیت پخش را بالا ببرید!

کل‌کل جالب مجری فوتبال برتر با صداوسیمای مازندران/ احمدی: به جای توجیه‌کردن، کیفیت پخش را بالا ببرید!

پایگاه خبری فوتبالی- مجری برنامه فوتبال برتر با گزارشگر بازی نساجی و استقلال مکالمه غیر مستقیم و جالبی داشت.

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم نساجی و استقلال از هفته پنجم لیگ برتر در حالی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد که تصاویر تلویزیونی این دیدار وضعیتی در حد فاجعه داشت و این مسئله صدای همه مخاطبان فوتبال را درآورد. 

این دیدار در حالی توسط کنداکتور شبکه 3 روی آنتن رفت که تصاویر بازی بارها و بارها قطع شد و کیفیت فیلمبرداری هم آنقدر پایین بود که در برخی مواقع نمی‌شد فهمید توپ در دست کدام تیم قرار دارد! حتی یکی دو بار هم تصاویر مازندران به کلی از دسترس خارج شد و دوربین به استادیوم فوتبال برتر رفت و محمدرضا احمدی، مجری برنامه تلاش می‌کرد ضمن عذرخواهی از وضع پیش آمده، خودش این بازی حساس را گزارش کند.

اما چند دقیقه پیش از آنکه بازی به پایان برسد، گزارشگر بازی نساجی - استقلال در قائمشهر اظهارنظر عجیبی انجام داد و گفت ما دو خط فیلمبرداری در اختیار مرکز قرار دادیم؛ هم زمینی هم هوایی اما مسئولان صدا و سیما اصرار داشتند از خط هوایی استفاده کنند! این جمله گزارشگر که بیشتر به یک توجیه بی‌حاصل شباهت داشت، طبیعتا عذر قابل قبولی برای فوتبالدوستان ایرانی نبود.

محمدرضا احمدی هم که متوجه بهانه‌تراشی عجیب گزارشگر شده بود، در پایان بازی نساجی - استقلال به انتقاد از صداوسیمای مازندران پرداخت و ضمن عذرخواهی از وضعیت به وجود آمده، تاکید کرد تمامی مسئولین در صداوسیما به جای توجیه و بهانه‌تراشی باید دست به دست هم بدهند تا هواداران میلیونی فوتبال بتوانند در روز تعطیل از تماشای بی‌دغدغه بازی‌ها لذت ببرند.

صحبت‌های احمدی را در ادامه می‌خوانید: «پنجشنبه و جمعه عزیزان با خانواده خود نشسته‌اند تا از تماشای بدون دردسر بازی‌های فوتبال لذت ببرند و درست نیست که کوتاهی‌های خود را به این صورت توجیه کنیم. مشکل اصلی ما در پخش بازی نساجی - استقلال، بحث کارگردانی بود. مثلا آن صحنه‌ای که رامین رضاییان به نساجی گل زد و گلش توسط داور آفساید اعلام شد، کسی اصلا توانست چیزی ببیند؟ پس بیایید به جای توجیه‌کردن، دست به دست هم بدهیم تا کیفیت پخش بازی را بالا ببریم. الان هم داریم از خودمان انتقاد می‌کنیم، نه از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کوتاهی از سوی خود ما بوده است.»

7474