ادعای نکونام تکذیب شد؛ یامگا 100 دقیقه مقابل استقلال

ادعای نکونام تکذیب شد؛ یامگا 100 دقیقه مقابل استقلال

پایگاه خبری فوتبالی – نمایش کوین یامگا در بازی نساجی و استقلال، ادعای جواد نکونام درباره وضعیت این بازیکن را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از مصدومیت شدید کوین یامگا در تمرین استقلال در برخورد با امید حامدی‌فر، نام این بازیکن از فهرست استقلال خارج شد و جواد نکونام که به خاطر این اتفاق، شدیدا مورد انتقاد هواداران تیمش قرار گرفته بود، در مصاحبه‌ای مدعی شد که یامگا شرایط بازی ندارد.

در روزهایی که تکلیف ماندن یا رفتن نکونام مشخص نبود، سرمربی استقلال بیرون ورزشگاه آزادی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که اگر این بازیکن حتی ۷۰ درصد هم آماده بود او را در استقلال حفظ می‌کرد.

یامگا که بعد از جدایی از استقلال، نتوانست با آلومینیوم قرارداد ببنند، بعد از تغییرات مدیریتی در نساجی، در تمرینات این تیم حاضر شد و بعد از آنکه ساکت الهامی عملکرد او را تایید کرد، با نساجی قرارداد بست.

او که خیلی زود به تیم سابقش رسید، در ترکیب ثابت نساجی حضور داشت و نه تنها گل اول بازی را به ثمر رساند بلکه تا پایان مسابقه – که نزدیک به 100 دقیقه طول کشید – در زمین حاضر بود و عملکرد خوبی داشت تا نشان دهد که ادعای نکونام و البته رسانه‌های نزدیک به او که معتقد بودند یامگا شرایط جسمانی و روحی خوبی ندارد و حتی از سر زدن، می‌ترسد، صحت نداشته و او بدون هیچ مشکلی می‌تواند به بازی ادامه دهد.

۸۸۱۳