رامین دوباره عصای دست استقلال!

رامین دوباره عصای دست استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- برترین بازیکن استقلال تا به اینجای فصل جاری، رامین رضاییان است. 

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که عملکرد فوق‌العاده‌ای در تقابل شب گذشته استقلال در برابر الغرافه داشت با اثرگذاری مستقیم روی دو گل از 3 گل آبی‌ها به عنوان برترین بازیکن میدان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. 

رضاییان که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان یکی از پر سر و صداترین انتقال‌های چند سال اخیر فوتبال ایران راهی استقلال شد حالا به خوبی توانسته خودش را در این تیم جا بیندازد و همان کیفیتی که در سپاهان داشت را در استقلال حفظ کند. 

مرد شماره ده استقلال که در این سال‌ها از پشتکار بسیار خوبی برخوردار بوده و سعی می‌کند تا حد امکان از حواشی به‌دور باشد از ابتدای فصل جاری نقش بسیار اساسی در گل‌های استقلال داشته است! رضاییان علاوه بر اینکه به خوبی به خط حمله استقلال اضافه می‌شود اما در فاز دفاعی هم عملکرد شایان توجهی دارد و همین وجه تمایز او با سایر هم‌نوعانش است! 

بدون شک رامین در فصل جاری عصای دست استقلال است و هرگاه کار برای او و تیمش گره می‌‌خورد در نقش فرشته نجات ظاهر می‌شود و با گلزنی یا گل‌سازی اثرگذار ظاهر می‌شود. آبی‌ها تا به اینجای فصل در 4 مسابقه‌ای که در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا انجام دادند موفق به زدن 7 گل شده‌اند که رضاییان در 6 گل آن تاثیر مستقیم داشته است!

9098