عکس یادگاری بنزما با توپی که با آن هت‌تریک کرد

عکس یادگاری بنزما با توپی که با آن هت‌تریک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الاتحاد عربستان و الوحده عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الاتحاد موفق شد با نتیجه هفت بر یک به پیروزی برسد و یک برد پر گل را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریم بنزما مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشت و موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. دوران حضور بنزما در الاتحاد پر فراز و نشیب بوده است و چندان درخشان نبوده است اما حالا او موفق شد یک شب درخشان را در الاتحاد عربستان رقم بزند.

بنزما که در حال حاضر سی و شش سال سن دارد، نشان داده است که هنوز هم روی فرم است و می تواند در بازی های این چنینی به تیمش کمک کند و گلزنی کند. او با این هت تریک دوباره نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

کریم بنزما پس از پایان بازی، به رسم یادگار این توپ را با خودش برد. در حقیقت هر وقت در یک بازی، یک بازیکن هت تریک می کند، توپ را با خودش می برد و کریم بنزما هم این کار را کرد. او در کنار داور ها با این توپ عکس یادگاری گرفت. فراموش نکنیم که کریم بنزما در رئال مادرید برنده توپ طلا شده بود.

1471