عکس؛ هدیه ویژه باشگاه بارسلونا به لواندوفسکی

عکس؛ هدیه ویژه باشگاه بارسلونا به لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بازی بارسلونا مقابل ژیرونا برای رابرت لواندوفسکی یک بازی خاص بود چرا که این ستاره لهستانی در بازی مقابل ژیرونا به تعداد صد بازی برای آبی و اناری پوشان رسید.

به گزارش فوتبالی ، در هفته پنجم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و ژیرونا به مصاف هم رفتند و بارسلونا در این بازی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد. رابرت لواندوفسکی در این بازی گلی به ثمر نرساند اما او موفق شد در دقیقه 37 به لامین یامال پاس گل بدهد و به این ترتیب بود که گل دوم بارسایی ها به ثمر رسید.

در پایان بازی، باشگاه بارسلونا یک پیراهن با شماره 100 به رابرت لواندوفسکی داد. در حقیقت این پیراهن به این خاطر بود که رابرت لواندوفسکی به صد بازی در بارسلونا رسیده است. بازیکنان بارسلونا هم در رختکن به نوعی در کنار رابرت لواندوفسکی خوشحالی کردند و این قاب برای ستاره لهستانی به یادگار ماند.

در روز های اخیر برخی از رسانه ها گفته بودند که ارتباط رابرت لواندوفسکی با بازیکنان بارسلونا خوب نیست و به همین علت او به عنوان یکی از کاپیتان های بارسلونا انتخاب نشده است اما حالا این تصویر نشان می دهد که بازیکنان بارسا ارتباط خوبی با ستاره لهستانی دارند.

1471