مهاجم ارزشمند بارسلونا رقابت آقای گلی در لالیگا را داغ کرد

مهاجم ارزشمند بارسلونا رقابت آقای گلی در لالیگا را داغ کرد

پایگاه خبری فوتبالی- رابرت لواندوفسکی در دیدار این هفته مقابل سلتاویگو موفق شد دو بار برای بارسلونا گلزنی کند تا با 12 گل به کورس آقای گلی این فصل لالیگا اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگهام در نیم‌فصل نخست فصل جاری، در پیراهن رئال مادرید خوش درخشید و توانست با گلزنی‌های پیاپی، مدعی اصلی جایزه پیچیچی و آقای گلی لالیگا شناخته شود. اما با آغاز نیم‌فصل دوم، روند گلزنی‌های ستاره انگلیسی رئال مادرید کند شد و همین باعث شد تا چند بازیکن بتوانند به او نزدیک شوند.

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا که در فصل گذشته موفق شد با به ثمر رساندن 23 گل عنوان آقای گلی را از آن خود کند؛ شروع خوبی در فصل جاری نداشت. اما با آغاز سال 2024، موتور گلزنی‌های این مهاجم باتجربه روشن شد و حالا او با 12 گل زده تنها 4 گل تا رسیدن به جود بلینگهام فاصله دارد و با ادامه روند خوبش، می‌تواند امیدوار به دفاع از عنوان آقای گلی خود باشد.

هرچند گفتنی است بورخا مایورال از ختافه با 15 گل، آرتم دووبیک از خیرونا با 14 گل، آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید با 13 گل و آنته بودیمیر از اوساسونا با 13 گل بالاتر از لواندوفسکی قرار دارند و ماشین گلزنی لهستانی در ابتدا باید از این بازیکنان عبور کند تا به بلینگهام برسد.

لواندوفسکی در 3 بازی قبلی خود برای بارسلونا توانست 4 گل به ثمر برساند و با ادامه همین روند می‌تواند امیدوار باشد تا به رکورد جود بلینگهام برسد و خودش را به عنوان بهترین گلزن فصل لالیگا معرفی کند.

1428