عکس؛ اولین خوشحالی لواندوفسکی مقابل هواداران بارسلونا در لالیگا

عکس؛ اولین خوشحالی لواندوفسکی مقابل هواداران بارسلونا در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی اولین گل رسمی خود را در ورزشگاه نیوکمپ به ثمر رساند و بدین ترتیب اولین خوشحالی ویژه خود را مقابل هواداران بارسلونا در لالیگا به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و رئال وایادولید در هفته سوم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و روبرت لواندوفسکی در این بازی گل اول بارسلونا را در دقیقه 24 روی پاس دیدنی رافینیا به ثمر رساند و بدین ترتیب این گل اولین گل رسمی او در ورزشگاه نیوکمپ بود. لواندوفسکی در بازی های رسمی تاکنون در ورزشگاه نیوکمپ گلزنی نکرده بود چرا که بازی بارسلونا و رایو وایکانو با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

لواندوفسکی که یک خوشحالی خاص و ویژه دارد اکنون آن را در ورزشگاه نیوکمپ و مقابل هواداران بارسلونا به نمایش گذاشته است تا بدین ترتیب هواداران بارسلونا شاهد درخشش او باشند و از گلزنی ستاره جدید خود لذت ببرند.

لواندوفسکی دو گل مقابل رئال سوسیداد به ثمر رسانده بود و اکنون در این بازی مقابل رئال وایادولید هم گلزنی کرده است و بدین ترتیب نشان داده که یک مدعی جدی برای جایزه آقای گلی لالیگا در فصل جدید است و برای کریم بنزما خط و نشان کشیده است. باید دید که کدام یک از آن ها در این راه موفق می شود.

1470