استقلال 3 - الغرافه صفر| رامین ستاره ورزشگاه پرماجرا/ شروع خوب در آسیا برای فرار از بحران

استقلال 3 - الغرافه صفر| رامین ستاره ورزشگاه پرماجرا/ شروع خوب در آسیا برای فرار از بحران

پایگاه خبری فوتبالی- آبی‌‌های ایران موفق شدند تیم الغرافه قطر را با نتیجه سه بر صفر مغلوب خود کنند و استارت پرقدرتی در آسیا داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 21:30 امروز در ورزشگاه شهر قدس میزبان الغرافه قطر بود.

استقلالی‌ها توانستند خیلی زود در این بازی به گل برسند، در دقیقه 4، رامین رضاییان ارسال خطرناکی از جناح راست انجام داد که توپ با اشتباه مدافع حریف وارد دروازه شد تا با این گل به خودی، استقلال 1-0 جلو بیفتد.

در بیشتر دقایق نیمه اول، استقلال مالک توپ و میدان بود اما توپی وارد دروازه نشد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم، این رامین رضاییان بود که توانست بار دیگر زهرش را به قطری‌ها بریزد، دفاع راست آبی‌ها در دقیقه 78 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ابتدا مدافع پیش روی خود را با یک دریبل زیبا از پیش رو برداشت و سپس با یک شوت بی‌نظیر توپ را وارد دروازه الغرافه کرد تا حساب کار 2-0 شود.

اما استقلالی‌ها خیال نداشتند دست از سر حریف قطری خود بردارند و این بار آرش رضاوند بود که روی پاس خوب ابوالفضل جلالی، دروازه الغرافه را فرو ریخت تا دقیقه 89 نتیجه 3-0 رقم بخورد.

در پایان شاگردان نکونام موفق شدند با نتیجه مقتدرانه سه بر صفر حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز هفته اول لیگ نخبگان را به دست آورند.

هفته اول لیگ نخبگان آسیا 2024/25

استقلال - الغرافه 

دوشنبه 26 شهریور 1403، ساعت 21:30

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی - رافائل سیلوا - سامان فلاح - میلاد زکی‌پور (70-سیدابوالفضل جلالی) - رامین رضاییان - زبیر نیک نفس (84-رضاوند) - روزبه چشمی - دیدیه اندونگ - جلال‌الدین ماشاریپوف (84-کاکوتا) - محمدحسین اسلامی (70-مهرداد محمدی) - گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب الغرافه

خلیفه ابوبکر - ماتیاس نانی - هیونسو جانگ - سیدو سانو - عبدالله یوسف (46-فادلالا) - فابریسیو دیاز (58-حامد) - فرجان ساسی - عاصم مادیبو - کومان (74-بوسافی)- احمد القانهی (74-مونتاری) - خوسلو

سرمربی: پدرو مارتینز

شرح گل

استقلال یک - الغرافه صفر (دقیقه 4 - گل به خودی): ارسال خطرناک رامین رضاییان با اشتباه عبدالله یوسف به گل اول استقلال تبدیل شد تا آبی‌ها خیلی زود مقابل حریف قطری به گل برسند.

گل اول استقلال به الغرافه

استقلال 2 - الغرافه صفر (دقیقه 78؛ رامین رضاییان): رامین رضاییان ماتیاس نانی مدافع مطرح الغرافه را با یک دریبل زیبا جای گذاشت و با ضربه زمینی محکم گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

گل دوم استقلال به الغرافه

استقلال 3 - الغرافه صفر (دقیقه 89؛ آرش رضاوند): حرکت خوب ابولفضل جلالی با پاس کات بک به رضاوند رسید و ضربه دقیق او از بین پاهای مدافع تیم قطری به گل سوم استقلال تبدیل شد.

گل سوم استقلال به الغرافه

کارت زرد

استقلال: روزبه چشمی (53)، محمدحسین اسلامی (70)

الغرافه: سیدو سانو (9)، احمد الجناحی (33)، عاصم مادیبو (52)، خدیم اندیایه (59)

لحظات حساس

دقیقه 1: اولین موقعیت جدی استقلال با نفوذ رامین رضاییان ایجاد شد و مدافعان الغرافه هوشمندانه توپ را دفع کردند.

دقیقه 14: ضربه خوسلو به شکلی خطرناک به سیلوا برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 20: ارسال رامین رضاییان با اشتباه عجیب خلیفه دروازه‌بان الغرافه همراه شد و نزدیک بود برای بار دوم دروازه این تیم باز شود.

دقیقه 29: ضربه اندونگ با اختلاف از بالای دروازه الغرافه به بیرون رفت.

دقیقه 40: فرجانی ساسی با ضربه از راه دور دروازه استقبال را تهدید کرد، اما توپ به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 41: گوستاوو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و درحالی‌که رضاییان را روی دست خودش داشت تصمیم به شوت‌زنی گرفت و توپ به کرنر رفت، رضاییان بعد از این صحنه هم‌تیمی خود را به شدت سرزنش کرد.

دقیقه 54: ضربه سر بلانکو بعد از برخورد به مدافع الغرافه به کرنر رفت.

دقیقه 83: موقعیت خوب بلانکو با ضربه ضعیف این بازیکن به بیرون رفت.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی استقلال 3-0 الغرافه

7474