واکنش تند گواردیولا نسبت به اظهارات جنجالی رییس لالیگا

واکنش تند گواردیولا نسبت به اظهارات جنجالی رییس لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا، در آخرین مصاحبه خود نسبت به اظهارات خاویر تباس، رییس لالیگا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، خاویر تباس یکی از پرحاشیه‌ترین مدیران حال حاضر دنیای فوتبال است. او هر چند هفته یک بار با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند و اظهار نظرهای جنجالی خودش را بیان می‌دارد. با مدیریت او حالا تیم‌های اسپانیایی از نظر اقتصادی افت چشمگیری داشته‌اند و دیگر توانایی رقابت با تیم‌های انگلیسی را در بازار نقل و انتقالات ندارند. خیلی از هواداران بارسلونا و دیگر تیم‌های اسپانیایی عقیده دارند سیاست‌های محدودکننده خاویر تباس باعث شده تا نتوانند خریدهای بزرگ انجام دهند.

از طرفی درگیری او با مدیران بارسلونا و رئال مادرید باعث شد تا نزد هواداران هر دو تیم منفور شود. او در جریان تاسیس سوپرلیگ با مدیران بارسلونا و رئال مادرید به مشکل بر خورد و همچنان این مشکلات را در مصاحبه‌های خود صریحا اعلام می‌کند. حالا خاویر تباس در یک مصاحبه جنجالی دیگر علیه باشگاه منچسترسیتی مصاحبه کرد که با واکنش پپ گواردیولا همراه بود. تباس در این رابطه گفته بود که تمام باشگاه‌های انگلیسی خواهان مجازات شدن منچسترسیتی هستند.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل برنتفورد در واکنش به این صحبت‌ها گفت: "من نمی‌دانم که او وکیل است یا همه باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس؟ این یک موضوع بین باشگاه ما و یوفا است. ما اعتقاد داریم که هیچ کار اشتباهی انجام ندادیم و باید منتظر نتیجه باشیم."

1428