ستاره ملوان زیر سایه نیازمند

ستاره ملوان زیر سایه نیازمند

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان با یک شوت دیدنی برنده دیداری بود که حدود 20 موقعیت گل را دو تیم به هوادارانشان هدیه دادند.

به گزارش فوتبالی، 15 شوت در چارچوب در یک بازی و فقط یک گل یعنی این که یک بازی با درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم برگزار شده است.

 این اتفاقی بود که در بازی سپاهان و ملوان افتاد و پیام نیازمند به عنوان ستاره بازی انتخاب شد. برد سپاهان و مهار یک پنالتی توسط دروازه‌بان ملی‌پوش زردپوشان باعث شد تا همه از نیازمند و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن زمین و شانس مورایس صحبت کنند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که دومین بازیکن زمین هم در آن سوی میدان درون دروازه ایستاده بود و مانع از این شد تا تیمش با اختلافی عجیب و غریب میدان را ترک کند. در این بازی خریدهای جوان و تازه‌وارد سپاهان می‌توانستند ره صدساله را یک شبه طی کرده و خود را به عنوان ستاره‌های فولادشهر معرفی کنند. محمد محبی، جواد آقایی‌پور که بعد از ورود به زمین دروازه ملوان را حسابی تهدید کرد و مهدی لیموچی که هم زد و هم ساخت همه در ثبت گل و پاس گل ناکام بودند و برنده این نبرد حبیب فرعباسی بود.

 دروازه‌بانی که اگرچه در نهایت گل خورد و تیمش بازنده از میدان خارج شد اما توانست عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد. ملوان تیمی است که براساس آمار تا این‌جای فصل با بیشترین شوت از سمت تیم‌های دیگر مواجه شده است اما این تیم فقط به اندازه استقلال( با یک بازی کمتر) گل خورده است. 

مازیار زارع این آمار و حضور موقتش روی پله سوم را قطعا بیش از هر بازیکنی مدیون دروازه‌بان تیمش است. قطعا اگر امید نورافکن می‌توانست آن پنالتی را تبدیل به گل کند فرعباسی می‌توانست پاداش روز کم عیب و نقص خود را بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و بقیه بازیکنان ملوان هم موقعیت‌های خوبی از دست دادند تا در نهایت این پیام نیازمند باشد که عنوان ستاره میدان را از آن خود کند.

4326