ملوان بندرانزلی صفر - سپاهان اصفهان چهار/ سپاهان، صدرنشین را به چهارمیخ کشید!

ملوان بندرانزلی صفر - سپاهان اصفهان چهار/ سپاهان، صدرنشین را به چهارمیخ کشید!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران، سپاهان برنده دوئل 6 امتیازی بالانشینان شد و نخستین شکست لیگ را به ملوان تحمیل کرد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برگزاری 6 دیدار همزمان وارد هفته پنجم شد و از ساعت 13 امروز، ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

دوئل 6 امتیازی و حساس ملوان صدرنشین و سپاهان رده چهارمی که در فاصله یک امتیازی هم قرار گرفته بودند، مریم ایراندوست را هم به حضور در رشت واداشت و سرمربی تیم ملی به عنوان مهمان ویژه، این دیدار را از نزدیک نظاره‌گر بود.

میزبان از چهار بازی قبلی خود، سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده بود و با 10 امتیاز و پس از هزار روز وقفه دوباره خود را در صدرجدول لیگ برتر می‌دید.

سپاهان نیز که در هفته قبل پیروزی سختی مقابل زارع باتری کسب کرده بود، خود را به یک قدمی صدر رساند و امید زیادی به برتری در این دیدار و بردن سوغات صدرنشینی از انزلی داشت.

بازی در نیمه نخست همانطور که انتظار می‌رفت گرم و پربرخورد بود. ملوان خیال باج دادن به سپاهان و از دست رفتن صدرجدول را نداشت و از سویی زردپوشان صعود به رده‌های بالا را در گروه کسب سه امتیاز می‌دیدند.

دو تیم تا اواسط نیمه نخست رو چند موقعیت روی دروازه یکدیگر خلق کردند و سرانجام این تیم مهمان بود که توانست در دقیقه 33 دروازه ملوان را باز کند و از صدرنشین لیگ پیش بیفتد.

در ادامه تلاش‌های میزبان برای جبران گل خورده ثمری نداشت و بازی در نیمه نخست با برتری شاگردان بیان محمودی به پایان رسید.

در نیمه دوم بازهم این سپاهان بود که کار را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. بازی برتر این تیم نیز در دقیقه 50 به ثمر نشست و زردپوشان با اختلاف را دوچندان کردند.

ملوان‌ها که با این نتیجه صدرجدول را از کف داده بودند، با دستور معصومه جهان‌چی بازی مستقیم و سراسر هجومی را در دستور کار قرار دادند.

سپاهان نیز چشم به ضد حملات دوخته بود و توانست از پیشروی خط دفاعی ملوان نهایت بهره را ببرد و گل‌های سوم و چهارم را وارد دروازه میزبان کند.

در پایان این دیدار با نتیجه 4-0 به سود سپاهان به پایان رسید تا زردپوشان یکبار دیگر قدرت خود را به رخ رقبا بکشند و نخستین شکست فصل را نیز به ملوان تحمیل کنند.

ملوان بندزانزلی با این نتیجه 10 امتیازی باقی ماند با سقوط سه پله‌ای از صدرجدول به رده چهارم رسید. سپاهان اصفهان نیز با احتساب این پیروزی پرگل جمع امتیازات خود را به عدد 12 رساند و با تفاضل گل 12+ به رده سوم جدول رسید.

انزلی‌چی‌ها چهارشنبه هفته آینده در دیداری سخت و نفس‌گیر به کرمان می‌روند و مقابل خاتون صف‌آرایی می‌کنند. سپاهان اصفهان نیز در خانه میزبان تیم همیاری آذربایجان غربی خواهد بود.

1377