سپاهان و ۱۳ بازی بدون باخت در لیگ برتر؛ پسران مورایس با شکست بیگانه شده‌اند!

سپاهان و ۱۳ بازی بدون باخت در لیگ برتر؛ پسران مورایس با شکست بیگانه شده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در ۱۳ مسابقه پیاپی لیگ برتری طعم شکست را نچشیده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که تابدینجای کار بهترین تیم لیگ بیست و چهارم بوده و از ۴ مسابقه خود در این رقابت‌های به ۱۲ امتیاز کامل رسیده حالا رفته رفته یک رکورد ویژه را هم برای خودش به ثبت می‌رساند.

سپاهان که در فصل گذشته یکی از کهکشانی‌ترین ترکیب‌های خود را در اختیار داشت اما نتوانست به قهرمانی در لیگ برتر برسد و با یک افت چند ماهه تمام زحمات خود را بر باد داد اما حالا مورایس و شاگردانش امیدوار هستند در فصل جاری و با توجه به پوست‌اندازی که در تیم داشتند به مهمترین خواسته و هدف هواداران یعنی قهرمانی در لیگ برتر و پایان دادن به طلسم یک دهه‌ای سپاهان برسند.

آخرین شکست سپاهان در لیگ برتر به بیستم فروردین ماه برمی‌گردد که در آبادان ۲ بر یک مغلوب صنعت نفت نگون‌بخت شدند؛ بعد از آن باخت، سپاهان در ۱۳ بازی متوالی لیگ برتری سرافکنده زمین را ترک نکرده است؛ در این ۱۳ مسابقه شاگردان مورایس به ۸ برد و ۵ تساوی دست پیدا کرده‌اند. 

این روند ایده‌آل می‌تواند برای هواداران سپاهان بسیار نویدبخش باشد که بازیکنان تیم‌شان به اشتباهات دو فصل اخیر پی برده‌اند و هرگز دوست ندارند آن‌ها را مجددا تجربه کنند! 

سپاهان در بازی بعدی خود باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحدات اردن بروند و با توجه به گروهی سختی که در این رقابت‌ها دارد محکوم به کسب پیروزی در این تقابل خواهند بود.

9098