بوژوویچ: عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم/ شمس‌آذر نیمه اول از ما بهتر بود

بوژوویچ: عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم/ شمس‌آذر نیمه اول از ما بهتر بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: شمس آذر نیمه اول از ما بهتر بود و ما نتوانستیم بازی خوبی از خودمان ارائه بدهیم ولی این توانایی را داشتیم که از ضدحملات استفاده کنیم و صاحب گل شویم.

به گزارش فوتبالی، میودراگ بوژوویچ جمعه ۲۳ شهریور در نشست خبری بعد از بازی ۲ تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: بازی ۴ گل زیبا داشت هرچند که وزش باد به بازی آسیب رساند ولی فکر می‌کنم هر ۲ تیم فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: شمس‌آذر بازی‌های زیبایی را در برابر استقلال و سپاهان از خود به نمایش گذاشته بود و ما می‌دانستیم امشب بازی سختی داریم، شمس آذر نیمه اول از ما بهتر بود و ما نتوانستیم بازی خوبی از خودمان ارائه بدهیم ولی این توانایی را داشتیم که از ضدحملات استفاده کنیم و صاحب گل شویم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان بیان کرد: شمس آذر سه تا چهار شانس صد درصد گل داشت و نتوانست از این شانس‌ها استفاده کند، نیمه دوم هم بازی بسیار سخت‌تر شده بود و هر تیم می‌توانستند صاحب گل شوند.

وی خاطرنشان کرد: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم، از داوران عزیز که امشب کارشان بسیار عالی بود تشکر می‌کنم، چون صحنه‌های مشکوکی وجود داشت که باید به VAR مراجعه می‌شد.

بوژوویچ درباره طولانی شدن بررسی صحنه‌های حساس توسط VAR تصریح کرد: به هر حال VAR به تازگی وارد مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شده و بایستی به داوران فرصت داد که باتجربه‌تر شوند و بتوانند سریع‌تر تصمیم‌گیری کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره چگونگی تبدیل شدن استقلال خوزستان از یک تیم ضعیف به یک تیم تا بن دندان مسلح، گفت: سخت است که بخواهم این سؤال را پاسخ بدهم چراکه اگر بخواهم از همکاری هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه تعریف کنم، به یقین همکاران سابق ناراحت می‌شوند، اما خوشبختانه مدیریت باشگاه مسیر پیشرفت را برای این تیم فراهم کرده است و پیش‌بینی می‌کنم در آینده بهتر هم خواهیم شد.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره عملکرد بازیکنان خارجی خود، گفت: بازیکنان خارجی خیلی دیر به تیم اضافه شدند و از نظر من به لحاظ بدنی هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند ولی من فکر می‌کنم بازیکنان باکیفیتی جذب کرده‌ایم و در آینده توانایی‌هایشان را بهتر به نمایش می‌گذارند.

7474