پیش‌بازی شمس‌آذر - استقلال خوزستان؛ دقیقی به دنبال اولین سه‌امتیاز فصل

پیش‌بازی شمس‌آذر - استقلال خوزستان؛ دقیقی به دنبال اولین سه‌امتیاز فصل

پایگاه خبری فوتبالی - شمس آذر در تلاش خواهد بود اولین پیروزی فصل خود را در دیداری خانگی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، شمس آذر در قروین میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. دیداری که یشمی‌پوشان قزوینی به دنبال کسب اولین سه امتیاز فصل هستند و البته شاگردان میودراگ بوژوویچ هم می‌خواهند در روند پیروزی باقی بمانند.

شمس آذر یکی از تیم هایی است که فصل را خوب شروع نکرده و در سه بازی نخست خود متحمل دو شکست شده و فقط یک تساوی به دست آورده تا شرایط خوبی نداشته باشد. با این حال سعید دقیقی و شاگردانش در تعطیلات فیفادی زمان کافی برای هماهنگی بیشتر داشتند و باید دید می‌توانند در مسابقه فردا به اولین سه امتیاز فصل خود برسند یا نه.

در سمت مقابل استقلال خوزستان اگر چه از دو بازی نخست خود فقط به یک امتیاز رسید اما شاگردان میودراگ بوژوویچ در مسابقه قبل فیفادی خود توانستند پیروزی ارزشمندی برابر استقلال به دست بیاورند تا شرایط برای آبی‌های اهوازی ایده‌آل باشد و در همین راستا آبی پوشان جنوب به دنبال ادامه روند پیروزی در قزوین خواهند بود.

دو تیم تاکنون دو بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‌اند که هر دو مسابقه با نتیجه تساوی همراه بوده و باید دید در بازی فردا بالاخره یک تیم رنگ پیروزی بر دیگری را در لیگ برتر خواهد دید یا نه.

نتیجه هفته گذشته: شمس آذر در اراک با یک گل مغلوب سپاهان شد و استقلال خوزستان در اهواز با همین نتیجه بر استقلال غلبه کرد.

وضعیت در جدول: شمس آذر با یک امتیاز در رتبه سیزدهم جای دارد و استقلال خوزستان با ۴ امتیاز نهم است.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

شمس آذر قزوین - استقلال خوزستان

جمعه ۲۳ شهریور ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

تیم داوری: سعاد وفاپیشه - یعقوب حجتی - امیر محمد داودزاده - حسین زیاری

1997