عصبانیت ستاره اسبق بارسلونا از غیبت رودریگو در لیست توپ طلا

عصبانیت ستاره اسبق بارسلونا از غیبت رودریگو در لیست توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - چند روز پیش بود که لیست 30 نفره نامزد های جایزه توپ طلا برای سال 2024 میلادی اعلام شد و یکی از نکات بحث برانگیز این لیست، غیبت رودریگو گوئس در میان نامزد های بردن این جایزه بود.

به گزارش فوتبالی ، انتقاد های زیادی علیه فرانس فوتبال به خاطر غیبت رودریگو در لیست سی نفره نامزد های توپ طلا مطرح شده است. به تازگی ریوالدو ستاره اسبق بارسلونا هم از این قضیه انتقاد کرده است.

این ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال درباره غیبت رودریگو در لیست نامزد های توپ طلا گفته است:" از نظر من رودریگو عملکردی داشته که می تواند یکی از سه نامزد نهایی فتح جایزه توپ طلا باشد. اما حالا می بینیم که او حتی در میان 30 نامزد نهایی هم حضور ندارد و مشخص است که یک بی عدالتی شکل گرفته است. مشخص نیست که ملاک ها و معیار های فرانس فوتبال برای جایزه توپ طلا چه چیز هایی است. فهمیدن این موضوع برای من دشوار است که بازیکنی مثل رودریگو چگونه حتی در میان 30 نامزد نهایی این جایزه جایی نداشته است."

در هر صورت باید دید که این جایزه به چه کسی می رسد. پیش بینی ها حاکی از این است که سه نامزد نهایی جایزه توپ طلا، وینیسیوس جونیور، رودری و جود بلینگام خواهند بود.

1471