ریوالدو: رئال مادرید پیشنهاد جدی می‌داد رد نمی‌کردم!

ریوالدو: رئال مادرید پیشنهاد جدی می‌داد رد نمی‌کردم!

پایگاه خبری فوتبالی – ریوالدو یکی از بهترین مهاجمان بارسلونا در اوایل هزاره جدید بود. ریوالدو در بارسلونا عملکرد بی‌نظیری داشت اما اعلام کرده با وجود علاقه‌اش به بارسا دوست داشته به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو گفته: اگر کنار رونالدو در رئال مادرید قرار می‌گرفتم زوج ترسناکی ساخته می‌شد. ما عملکردمان کنار هم را در تیم ملی برزیل نشان دادیم. داشتن زمان بیشتر برای رشد دادن انرژی که در سطح باشگاهی داشتیم، ما را کشنده‌تر می‌کرد. مهم نبود برای چه تیمی بازی می‌کنیم و مدافعین از ما می‌ترسیدند.  در تابستان سال ۲۰۰۲ رونالدو با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و رئالی‌ها به من هم علاقه داشتند و اگر من هم به جمع آن‌ها اضافه می‌شدم باورنکردنی می‌شد.

ریوالدو اعتراف کرده اگر پیشنهادی جدی  از رئال مادرید داشت آن را رد نمی‌کرد. در آن صورت هم احتمالا شرایطی مشابه شرایط فیگو برایش پیش می‌آمد. مهاجم برزیلی سابق بارسلونا گفته: هیچ وقت پیشنهاد رئال مادرید را تنها به دلیل حضور در بارسا رد نمی‌کردم. حتی با وجود روابط خوبی که در باشگاه بارسلونا داشتم و آن‌ها را باشگاه خودم در تمام اروپا می‌دانم. می‌دانم که اگر به رئال مادرید می‌رفتم شرایط برای من مشابه شرایطی می‌شد که برای فیگو پیش آمد اما در پایان این اتفاق رخ نداد.

1101