تراکتور هم به پرسپولیس پیوست؛ مخالف افزایش سقف!

تراکتور هم به پرسپولیس پیوست؛ مخالف افزایش سقف!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه تراکتور هم همانند پرسپولیس بابت افزایش سقف بودجه تیم‌ها ناراضی است.

به گزارش فوتبالی، چند روزی هست که دوباره بحث افزایش سقف بودجه تیم‌های آسیایی مطرح شده و در این ارتباط گفته می‌شود هدف فدراسیون از این کار کمک به نمایندگان باشگاهی ایران در رقابت های آسیایی است.

با این وجود پرسپولیس که از ابتدا مخالف سفت و سخت این ماجرا بود، دوباره مخالفت خود با این موضوع را مطرح کرده و امروز رضا درویش مدیرعامل این باشگاه هم مصاحبه‌ای تند در این زمینه داشت.

اما نکته جالب اینکه تراکتور هم برخلاف نظر قبلی‌اش به پرسپولیس پیوسته و مخالف انجام این کار در مقطع فعلی است. در واقع تراکتوری‌ها معتقدند این اتفاق در مقطع کنونی به نفع تیم‌هایی است که نمی‌توانستند قرارداد برخی بازیکنان خود را ثبت کنند.

سعید مطفری‌زاده امروز در گفت و گوی خود با رسانه رسمی تراکتور در این باره چنین گفته است: «باشگاه تراکتور به فدراسیون فوتبال این پیشنهاد را داده بود؛ اما متأسفانه زمانی با این درخواست موافقت شد که تراکتور با رعایت سقف بودجه، تیم را کامل بسته بود.»

سرپرست مدیرعاملی تراکتور این اتفاق را منجر به رقابتی ناعادلانه می‌داند: «کاش افزایش سقف بودجه پیش از تکمیل لیست تیم‌ها و قبل از آغاز مسابقات انجام می‌گرفت. اکنون این اتفاق به نفع ساير تيم‌ها تمام شد که نمی‌توانستند از بازیکنان جدید استفاده کنند. معتقدم این نوع رقابت ناعادلانه است.»

1997