چرا مدیرعامل پرسپولیس مخالف افزایش سقف بودجه است؟

چرا مدیرعامل پرسپولیس مخالف افزایش سقف بودجه است؟

پایگاه خبری فوتبالی- رضا درویش در جلسه‌ای که در فدراسیون برگزار شد با افزایش سقف بودجه تیم‌ها مخالفت کرد. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که رضا درویش در جلسه‌ای که با مدیران برخی از تیم‌ها و رئیس فدراسیون فوتبال داشت به صراحت با افزایش رقم سقف بودجه مخالف کرد. در این میان خیلی‌ها می‌پرسند که چرا درویش چنین تصمیمی اتخاذ کرده و مخالف این اتفاق شده که به تعبیر خیلی‌ها می‌تواند به تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی کمک شایانی کند!

به هرحال مدیرعامل پرسپولیس هم دلایل خاص خودش را دارد که قابل تامل است. رضا درویش مدعی است که " ۴۰ روز بعد از اولین ابلاغیه درباره رعایت سقف بودجه خبر افزایش رقم آن به گوش ما رسیده که واقعا جای تعجب دارد. رعایت این قانون باعث شد چند ستاره از تیم ما جدا شوند و ما نتوانستیم سه بازیکن نخبه خودمان را نگه داریم. حالا که اکثر تیم‌ها نقل و انتقالات‌شان به حوالی نقطه پایان رسیده این افزایش رقم معنای دیگری دارد! "

علاوه بر این نکته رضا درویش نیم‌نگاهی هم به مبلغ دریافتی حاصل از پول رضایت‌نامه عبدالکریم حسن توسط یک باشگاه قطری دارد که در حدود 1.5 میلیون دلار خواهد بود و این عدد به رقم سقف بودجه پرسپولیس که ۴۲۵ میلیارد است اضافه خواهد شد و عملا با این اتفاق هوشمندانه نیست که با افزایش سقف بودجه موافقتی از سوی مدیرعامل قرمزها صورت بگیرد!

۹۰۹۸