مذاکره سپاهانی ها با سهرابیان تکذیب شد

مذاکره سپاهانی ها با سهرابیان تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه سپاهان مذاکره ای با مدافع استقلال انجام نداده است.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز خبری منتشر شد با توجه به اینکه آرمین سهرابیان قراردادش را با استقلال فسخ کرده راهی سپاهان می شود تا جانشین احتمالی محمد دانشگر در این تیم شود.

در همین زمینه با یک منبع آگاه در باشگاه سپاهان گفتگو کردیم که او اعلام کرد، سهرابیان قرار نیست به سپاهان بیاید و این خبر کذب است.

همچنین گفته می شود درحالیکه شایعاتی مبنی بر جدایی دانشگر از سپاهان و حضور در اتحاد کلبا است اما نام این بازیکن در لیست آسیایی سپاهان قرار دارد.

سپاهان درحال حاضر سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد امین حزباوی و هادی محمدی را در پست دفاع وسط در اختیار دارد و همچنین دابو هافبک دفاعی این تیم نیز می تواند در پست مدافع وسط بازی کند.

درباره سهرابیان و جدایی احتمالی او اخبار زیادی منتشر شده است اما آخرین خبرها حاکی از آن است که با توجه به افزایش سقف بودجه، سهرابیان به استقلال بازمی گردد. آبی ها نیز در خط دفاعی بازیکنان زیادی دارد اما سهرابیان در 2 بازی اول فصل به صورت ثابت بازی کرد و در بازی سوم نیز به دلیل مصدومیت، سامان فلاح جانشین او شد تا بازیکن جوان زوج سیلوا شود.

استقلال در دیدار بعدی خود باید در لیگ نخیگان آسیا به میدان برود و 26 شهریور رو در روی الغرافه قطر قرار بگیرد. سپاهان هم در هفته چهارم لیگ برتر میزبان ملوان است.

۸۸۱۳