عذرخواهی آرمین سهرابیان بابت تتوی جنجالی؛ سرباز وطن هستم!

عذرخواهی آرمین سهرابیان بابت تتوی جنجالی؛ سرباز وطن هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در هفته اول لیگ برتر برابر شمس‌آذر قزوین قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. ۳ امتیاز این مسابقه برای جواد نکونام اهمیت بالایی داشت و درنهایت به پیروزی مهمی دست پیدا کرد اما یک تصویر عجیب، استقلال را بار دیگر به سمت تندباد حواشی برد.

آرمین سهرابیان در جریان بازی با شمس‌آذر، شورت ورزشی خود را بالا زد و یک عکاس، تصویری از تتوی آرمین که روی پای او نقش بسته بود، ثبت کرد.

تتوی آرمین سهرابیان جنجال زیادی در فوتبال ایران به پا کرد و حتی کار به نهادهای بالاتر از فدراسیون فوتبال هم کشیده شد اما سرانجام مدافع استقلال با حضور در وزارت ورزش و امضای تعهدنامه‌ای، از خطر محرومیت در امان ماند.

سهرابیان در ترکیب استقلال برابر ملوان هم قرار گرفت اما مشخصا به‌دلیل مسائل حاشیه‌ای تمرکز بالایی نداشت و همین موضوع باعث شد آبی‌های تهران روی اشتباه او و سیلوا گل او مسابقه را دریافت کنند.

آرمین سهرابیان اکنون با انتشار یک استوری اینستاگرامی از تمامی مردم بابت نمایش تتوی جنجالی خود عذرخواهی کرد و نوشت:

“با سلام و احترام. از محضر مردم شریف ایران به خصوص هواداران و تمام ارکان باشگاه استقلال بابت رنجش خاطر آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و به‌عنوان سرباز همیشگی وطن امیدوارم پذیرای عذر تقصیر بنده باشید. ضمنا در خصوص قضاوت برخی از اهالی رسانه که به هر نحوی دلشان می‌خواهد صحبت می‌کنند آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم. امیدوارم با پایان یافتن حقوقی این موضوع در مرجع صلاحیت‌دار محترم آن‌ها نیز به بازگشت آرامش به فضای ورزشی بنده یاری رسانده تا بتوانم به وظایف خویش به‌عنوان بازیکن عمل کنم.”

۵۷۹۳