اشتباه عجیب در بیانیه استقلال؛ هیات مدیره فعلی خطیر را مدیر عامل نکرد!

اشتباه عجیب در بیانیه استقلال؛ هیات مدیره فعلی خطیر را مدیر عامل نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی- بیانیه شب گذشته باشگاه استقلال حاوی اطلاعات اشتباهی بود. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر در حالی روی آنتن رفت که 3 مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال مهمان این برنامه بودند. این 3 نفر یعنی سید کاظم اولیایی، امیر حسین فتحی و علی خطیر نظرات‌شان را درباره مشکلاتی که باشگاه استقلال به آن‌ها مبتلا بوده صحبت کردند. آنها از دیدگاه خودشان به منشا مشکلات این باشگاه و راه حل‌‌هایی برای پشت سر گذاشتن این مشکلات پرداختند.

این 3 نفر البته در بخشی از صحبت‌‌های‌شان ایراداتی از مدیران فعلی باشگاه و به ویژه مدیران هلدینگ خلیح فارس گرفتند. علی خطیر خیلی بی‌پروا و به صراحت مشکل استقلال را ورود آدم‌های اشتباهی به عرصه مدیریت این باشگاه عنوان کرد.

ظاهرا حرف‌های خطیر باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران باشگاه استقلال شده و آنها را ناگزیر به پاسخگویی کرده است. رسانه رسمی باشگاه استقلال شب گذشته یک بیانیه صادر کرد که در آن تلاش کرده بود مدیران فعلی این باشگاه به ویژه احمد شهریاری از اشتباهات و اشکالات تبرئه کند.

در این طعنه‌های زیادی هم به علی خطیر زده شد. مثلا در بخشی از این بیانیه نوشته شده است: «مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گویا فراموش کرده که چگونه و با چه فرایندی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، اما محض یادآوری باید گفت اکثریت همان هیات مدیره‌ای که شما را شبانه به عنوان مدیرعامل استقلال منصوب کرد، شما را از کار برکنار کرد، پس چگونه امروز ادعایی غیر واقعی و دروغی بزرگ را در این اندازه در رسانه ملی عنوان می‌کنید و ذهن افکارعمومی را از سوی حقیقت منحرف می‌سازید؟»

خیلی عجیب است که رسانه رسمی باشگاه استقلال مرتکب چنین اشتباه بزرگی شده است. دیگر همه ماجرای چگونگی مدیر عامل شدن خطیر را می‌دانند. او توسط سازمان خصوصی سازی که حسین قربان‌زاده ریاستش را بر عهده داشت برای مدیر عاملی استقلال انتخاب و معرفی شد. وزارت ورزش هم این انتخاب را تایید کرد.

در واقع بر خلاف آنچه که در این بیانیه آمده است، این هیات مدیره در انتخاب خطیر به عنوان مدیر عامل نقشی نداشت و فقط در برکناری او تصمیم‌گیر بود! جالب این که حتی فرشید سمیعی مدیر عامل فعلی استقلال هم توسط خطیر به استقلال آورده شد و حالا بیانیه باشگاه استقلال به شکل عجیبی واقعیت را نشانه گرفته است! نکته عجیب این است که زمان زیادی هم از این اتفاقات نگذشته و یک جست‌وجوی ساده در اینترنت جزییات این ماجراها را به یاد همه می‌آورد. 

1359