هوادار و ملوان، شکوری و غندی‌پور را در اختیار تیم ملی جوانان قرار می‌دهند؟

هوادار و ملوان، شکوری و غندی‌پور را در اختیار تیم ملی جوانان قرار می‌دهند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی جوانان ایران پیش از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا با مشکل بزرگی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا با تیم‌های لائوس، هندوستان و مغولستان هم‌گروه است. شاگردان عبدی در تاریخ ۴ مهر با لائوس، ۶ مهر با هندوستان و ۸ مهر با مغولستان در ورزشگاه ملی لائو شهر وینتیان بازی دارند. نکته قابل توجه آن است که تاریخ برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا زیر ۲۰ سال همزمان با برگزاری هفته ششم لیگ برتر است و در تیم ملی چند بازیکن حضور دارند که در ترکیب تیم باشگاهی خود فیکس هستند.

رضا غندی‌پور از ملوان و آرشا شکوری از تیم هوادار دو بازیکنی هستند که در تیمشان بسیار موثر بودند و یکی از بازیکنان کلیدی تیمشان هستند و یکی از ارکان اصلی باشگاهشان هستند. ملوان در تاریخ ۶ مهر باید در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان برود و هوادار هم مقابل گلگهر سیرجان قرار گرفته است. هر دو بازیکن در ترکیب اصلی تیمشان حضور دارند و باید دید با توجه به درخشش غندی‌پور که تاکنون آقای گل لیگ برتر است و آرشا شکوری در هوادار، آیا مازیار زارع سرمربی ملوان و مهدی رحمتی سرمربی هوادار بازیکنان خود را در اختیار حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان ایران برای بازی‌های پیش رو قرار می‌دهند یا با غیبت آنها در دیدارهای باشگاهی و حضورشان در تاریخ تعیین شده در تیم ملی مخالفت می‌کنند.

7474