آمار ضعیف آرشا شکوری در چارچوب دروازه هوادار/ 8 گل در 3 بازی!

آمار ضعیف آرشا شکوری در چارچوب دروازه هوادار/ 8 گل در 3 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان جوان تیم فوتبال هوادار که به واسطه مصدومیت علیرضا حقیقی در دیدارهای اخیر هوادار به میدان رفته، نتوانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و هوادار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه ۴ خرداد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا مسعود شجاعی و شاگردانش متحمل دومین شکست متوالی در لیگ برتر شوند.

آرشا شکوری دروازه‌بان ۲۰ ساله تیم هوادار که به دلیل مصدومیت علیرضا حقیقی در اواخر نیمه اول دیدار با پرسپولیس، شانس حضور در ترکیب این تیم را یافت، نتوانسته در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

او در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر دروازه خود را باز شده دید. شکوری در یک چهارم نهایی جام حذفی و برای اولین بار در فصل جاری ۹۰ دقیقه در درون دروازه هوادار حضور داشت اما نتوانست مانع شکست و حذف تیمش شود و در آن بازی ۵ گل دریافت کرد.

شکوری در برابر سپاهان هم برای اولین بار در لیگ برتر، در طول بازی در درون چارچوب دروازه هوادار حضور داشت که در این بازی هم دو گل دریافت کرد تا عملکرد بسیار ضعیفی را از خود در دیدارهای اخیر نشان دهد.

شکوری در این ۳ بازی در مجموع ۸ گل دریافت کرده و میانگین ۶/‌‬ ۲ گل خورده در هر بازی را از خود به ثبت رسانده است. همچنین از زمان حضور او در ترکیب هوادار این تیم نه توانسته گلی به ثمر برساند و نه امتیازی را کسب کند تا گلر جوان تجربه تلخی را در لیگ برتر داشته باشد. لازم به ذکر است که شکوری در آخرین اردوی تیم ملی فوتبال توسط امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت شده بود.

7474