نبود نفر، آرشا شکوری را دروازه‌بان کرد!

نبود نفر، آرشا شکوری را دروازه‌بان کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - آرشا شکوری داستان جالبی برای قرارگیری در پست دروازه‌بانی دارد.

به گزارش فوتبالی، آرشا شکوری دروازه‌بان ۱۷ ساله تیم هوادار است که با دعوت به تیم ملی بزرگسالان توسط امیر قلعه‌نویی، نامش بر سر زبان‌ها افتاده و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

آرشا که فرزند هادی شکوری مدافع سال‌های نه‌چندان دور استقلال است، داستان جالبی برای گرایش به پست دروازه‌بانی دارد که در نوع خود عجیب است. این بازیکن جوان می‌گوید که پست اصلی وی هافبک وسط بوده و حتی هادی شکوری مدعی است آرشا بازی با پا و ضربات ایستگاهی خوبی هم دارد و از هر ده ضربه آزادی که می‌زده، هفت ضربه درون چارچوب بوده و دروازه‌بان شدن پسرش برای خود آن‌ها هم جالب بوده است.

سنگربان جوان هوادار می‌گوید در مسابقات نونهالان در تهران، دروازه‌بانان تیم آرشا نیامده‌اند و مربی به تیمش گفته که چه کسی درون دروازه می‌ایستد که آرشا این مسئولیت خطیر را قبول کرده و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده است.

این عملکرد خوب در حضور سرمربیان تیم ملی زیر ۱۳ سال ایران که در این مسابقات به عنوان تماشاچی حضور داشتند، همراه بوده که تصمیم گرفته‌اند برای اردوی تیم ملی از آرشا به عنوان دروازه‌بان دعوت کنند که این اتفاق باعث تغییر مسیر این بازیکن شده است.

1997