برای حضور در جام ملت‌ها؛ شکوری و غندی‌پور در اختیار تیم ملی جوانان قرار گرفتند

برای حضور در جام ملت‌ها؛ شکوری و غندی‌پور در اختیار تیم ملی جوانان قرار گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه ملوان و هوادار به دلیل دیدارهای تیم ملی جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا هر کدام یک بازیکن موثرشان را در اختیار تیم‌ ملی قرار دادند.

به گزارش فوتبالی، رضا غندی‌پور و آرشا شکوری مهاجم ملوان و دروازه‌بان هوادار جهت آماده‌سازی برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا که به میزبانی لائوس برگزار خواهد شد، زیر نظر مربیان تیم ملی جوانان قرار گرفتند تا حضور سه هفته بعدی لیگ برتر را از دست دادند.

شاگردان حسین عبدی در آخرین اردوی تدارکاتی در شهر دبی تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضوری پرقدرت در مرحله مقدماتی جام ملتهای زیر ۲۰ سال آسیا برگزار می‌کنند. رقابت‌های این مرحله از ۲۱ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۸ مهر) برگزار می‌شود.

تیم ملی جوانان ایران پس از تمرین روز گذشته در مرکز ملی امروز راهی امارات شد. اعضای تیم جوانان ایران قرار است پس از برگزاری و اتمام اردوی امارات به لائوس سفر کنند. تیم ملی جوانان ایران در گروه G این مسابقات در کنار مغولستان، هندوستان و لائوس قرار دارد.

البته آرشا شکوری در حال حاضر با تیم ملی بزرگسالان در امارات حضور دارد و خود را برای بازی فردای تیم‌ملی مقابل امارات در وزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین آماده می‌کند. قرار است شکوری پس از بازی فردا به اعضای تیم ملی جوانان اضافه شود.

ملوان در سه هفته‌ای که مهاجم جوان و تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد باید مقابل تیم‌های سپاهان، شمس آذر و استقلال خوزستان قرار بگیرد.

هوادار هم در غیاب آرشا شکوری باید در سه بازی سخت مقابل آلومینیوم اراک، فولاد و گل‌گهر سیرجان قرار بگیرد.

7474