یک اتفاق عجیب؛ از داخل تیم استقلال به مهرداد محمدی گفتند برو پرسپولیس!

یک اتفاق عجیب؛ از داخل تیم استقلال به مهرداد محمدی گفتند برو پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال پیوستن مهرداد محمدی به پرسپولیس و همبازی شدن او با برادرش واقعا وجود داشت!

به گزارش فوتبالی، بعد از چند روز پر از حرف و حدیث و شایعه بالاخره مهرداد محمدی با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسید و به این تیم برگشت. این اتفاق در حالی رخ داد که خبر رفتن او به پرسپولیس یا تراکتور خیلی جدی مطرح شده بود.

مهرداد محمدی قبل از شروع فصل جدید قراردادش را با استقلال برای یک فصل دیگر تمدید کرد اما باشگاه استقلال در اواخر مرداد قرارداد این بازیکن را به صورت یکطرفه فسخ کرد!

باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو به مشکل خورده بود و باید قرارداد چند بازیکنش را فسخ می‌کرد. مهرداد محمدی به دلیل این که 6 بازی محروم بود گزینه مناسبی به نظر می‌‌رسید اما این موضوع باعث دلخوری شدید او از باشگاه شده بود.

محمدی با وجود این که قراردادش فسخ شده بود با خواست جواد نکونام و به امید رفع مشکلش در تمرین استقلال حضور پیدا می‌کرد اما بعد از این که دید کاری برای رفع مشکلش انجام نمی‌شود تمرین استقلال را ترک کرد.

در همین زمان بود که خبر پیوستن او به تیم‌هایی مثل تراکتور یا پرسپولیس مطرح شد. آن زمان گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس علاقه داشت مهرداد را هم مثل میلاد جذب کند تا هر دو برادر را در تیمش داشته باشد.

طبیعتا طرفداران استقلال دوست نداشتند این اتفاق بیفتد و خیلی هم نگران بودند اما سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که او در جایی عنوان کرده که از داخل تیم استقلال به او گفته بودند که مدیران استقلال او را نمی‌خواهند و بهتر است به پرسپولیس برود!

عجیب‌تر این که حتی شماره کسی که قرار بوده با مهرداد محمدی تماس بگیرد را به این بازیکن دادند و گفته بودند این شماره ظرف یکی دو روز آینده به تو زنگ می‌زند تا به پرسپولیس بروی! هرچند خبرآمد که گاریدو هم مهرداد محمدی را به دلایل فنی نخواسته است.

در نهایت این اتفاق نیفتاد و مدیران استقلال قبل از این که مهرداد با پرسپولیس توافق کند او را به تیم‌شان برگرداندند اما شاید گذر زمان مشخص کند چه فرد یا افرادی از داخل تیم استقلال خواهان فرستادن او به پرسپولیس بودند!

1359