جمله عجیب شهریاری در حضور نکونام؛ برخی از بازیکنان استقلال استوپ کردن هم بلد نیستند!

جمله عجیب شهریاری در حضور نکونام؛ برخی از بازیکنان استقلال استوپ کردن هم بلد نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی- رییس هیات مدیره استقلال در یکی از جلسات تمرینی این تیم حرف‌های عجیبی خطاب به نکونام و بازیکنان زده است!

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان فصل گذشته که با نایب قهرمانی استقلال همراه بود به نظر می‌رسید هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با نکونام ندارد.

 حتی دو بازیکن بوسنیایی هم زمانی به استقلال پیوستند که به گفته فرشید سمیعی مدیر عامل استقلال امکان قطع همکاری با نکونام وجود داشت.

اما چند روز بعد بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال تصویری از جواد نکونام، احمد شهریاری و محمد حسین ضیایی مدیر آکادمی باشگاه استقلال در کنار یکدیگر منتشر کرد که ظاهرا به بازدید از آکادمی استقلال رفته بودند.

از حضور نکونام و شهریاری در کنار هم این طور تعبیر شد که نکونام در لیگ بیست و چهارم هم سرمربی استقلال خواهد بود. البته شایعاتی درباره اختلافات این دو نفر با هم هم وجود داشت. حالا و پس از شکست استقلال در مقابل خوزستان مشخص شده است که شهریاری دیگر حامی نکونام نیست و به شدت به دنبال یک سرمربی خارجی به جای اوست. این نشان می‌دهد اوضاع  بین او و نکونام آنقدرها هم گل و بلبل نبوده است!

نکته جالب این است که ظاهرا بازیکنان استقلال هم دلخوری‌هایی از شهریاری دارند! روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است که این دلخوری هیچ ربطی به دعوای سرمربی و مدیریت ندارد. شاید خیلی‌ها تصور کنند بازیکنان استقلال در حمایت از نکونام با شهریاری مشکل دارند اما واقعیت چیز دیگری است که مربوط به قبل از دیدار اول آبی پوشان در لیگ برتر است.

خبر ورزشی ماجرا را این طور روایت کرده است: «ماجرا از این قرار است که احمد شهریاری و مدیریت فعلی باشگاه استقلال، پیش از بازی اول با شمس آذر در تمرین تیم حاضر شده و صحبت هایی عجیب را در جمع بازیکنان مطرح کردند. در آن روز شهریاری مقابل چشم نکونام خطاب به بازیکنان گفت برخی بازیکنان تیم ما حتی استوپ کردن هم بلد نیستند. آقای نکونام! شما و همکارانتان به آنها استوپ کردن یاد بدهید!»

شهریاری در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفت: «ما امسال همه کار کرده‌ایم و فقط باید جام بیاورید. بهتر است کادر فنی تمام بازیکنان را کنترل کند و ساعت خواب آنها را هم بداند. بازیکن نباید تا دیر وقت بیدار باشد و زیر چشمانش سیاه شود!»

شهریاری البته در پایان صحبت‌هایش مدعی شد استقلال فقط باید بازی هجومی انجام بدهد و به هیچ وجه بازی تدافعی قابل قبول نیست. این صحبت‌های رییس هیات مدیره استقلال شدیدا باعث ناراحتی بازیکنان شد اما از آنجا که نکونام خودش در جمع آنها حضور داشت هیچ بازیکنی حرفی نزد تا صحبت‌های شهریاری به پایان برسد. 

خبر ورزشی درباره واکنش نکونام به این صحبت‌ها نوشته است: «با این صحبت‌ها تنها نکونام سکوت کرد و در پایان حرف‌های شهریاری گفت که بهتر است این مسائل بین کادر فنی و مدیریت انجام شود که البته شهریاری روی همین صحبت‌های خودش هم تاکید داشت و مدعی بود ایرادی ندارد که این حرف‌ها در جمع بیان شود!»

1359