کوشش عارفانه برای جاگیری در ترکیب اسکوچیچ!

کوشش عارفانه برای جاگیری در ترکیب اسکوچیچ!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق استقلال، چالش ویژه‌ای در تراکتور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، عارف غلامی یکی از خریدهای پایانی تراکتور در بازار تابستانه بوده است. مدافعی که سابقه بازی برای استقلال و تیم ملی را هم دارد ولی دو فصل اخیر برای وی چندان خوب پیش نرفته و غلامی پس از بازشگت از لیگ بوسنی به یک تیم مدعی لیگ برتری به فکر اثبات مجدد خود است.

غلامی که از قبل از بازی تراکتور با پرسپولیس به جمع تی‌تی‌ها پیوسته، در دو بازی اخیر تیمش برابر پرسپولیس و هوادار در لیست تیمش در ترکیب و نیمکت قرار نگرفته و حالا امیدوار است با تلاش در روزهای تعطیلی لیگ و هماهنگ کردن خود با هم‌تیمی های جدیدش از بازی با ذوب‌ آهن به لیست تیم رسیده و حتی خود را به ترکیب تیم نیز برساند.

اما این هدف مهم مدافع سابق آبی پوشان تهرانی در تبریز چندان هم آسان نیست چرا که اسکوچیچ دو مدافع مرکزی آماده در اختیار دارد که از فصل گذشته در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند. زوج دفاعی موفقی که در سه بازی این فصل تراکتور هم فقط یک بار در بازی برابر پرسپولیس گل دریافت کرده‌اند.

اگر شجاع خلیل‌زاده را مدافع وسط همیشگی و به نوعی ستون این تیم در خط دفاعی بدانیم، باید منتظر ماند و دید تلاش عارفانه بین دو عارف تراکتور برای بازی کردن به کجا خواهد انجامید؟ آیا غلامی خواهد توانست در حضور آقاسی که این روزها خوب هم کار کرده، خود را وارد ترکیب اصلی دراگان اسکوچیچ کند یا نه؟ سوالی که پاسخ آن به زودی مشخص خواهد شد.

1997