عارف غلامی و رسوخ به دژ دفاعی تغییرناپذیر تراکتور

عارف غلامی و رسوخ به دژ دفاعی تغییرناپذیر تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - عارف غلامی دیشب اولین بازی خود برای تراکتور را انجام داد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی اولین دیدار آسیایی خود را با بردی بسیار شیرین پشت سر گذاشت که این تیم تغییراتی در ترکیب ابتدایی خود داشت که اصلی ترین تغییر حضور عارف غلامی در بین ۱۱ مرد ابتدایی دراگان اسکوچیچ باوجود حضور شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی بود.

غلامی که جزو خریدهای آخر تراکتور در بازار تابستانی بود، دیشب پاقدم خوبی داشت و تی‌تی‌ها موفق شدند با کسب اولین پیروزی آسیایی این فصل در قطر، خط و نشان محکمی برای سایر تیم‌های گروه بکشند.

اما حضور غلامی در ترکیب اصلی تراکتور در حالی که شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی هم حضوری همزمان در ترکیب داشتند، نکته جالب این دیدار است. در واقع غلامی در شرایطی توانست اولین بازی خود برای پرشورها را انجام دهد که دژ دفاعی این تیم که از فصل گذشته شکل گرفته، تغییری در خود نداشت و این مدافع سابق استقلال است که توانسته بود در این دژ رسوخ کرده و جایی برای خود پیدا کند.

حضور غلامی باعث یک دست‌تر شدن خط دفاعی تراکتور هم شده بود و این بازیکن که نمایش خوبی در اولین دیدار خود برای تیم جدیدش داشت، در یک صحنه توانست توپ را از روی خط دروازه برگرداند تا در گل نخوردن تی‌تی‌ها هم تاثیر خود را داشته باشد و باید دید در ادامه هم قادر به حفظ خود بین ۱۱ مرد اصلی خواهد بود یا نه.

1997