هافبک‌های مورد علاقه اسکوچیچ رقیب یکدیگر شدند! (عکس)

هافبک‌های مورد علاقه اسکوچیچ رقیب یکدیگر شدند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دراگان اسکوچیچ از عملکرد دو شاگرد خارجی خود در خط هافبک بسیار راضی است.

به گزارش فوتبالی، تمرینات تراکتور پس از جند روز استراحت از عصر دیروز در مجموعه بنیان دیزل آغاز شد و تراکتوری‌ها زیر نظر دراگان اسکوچیچ به انجام آیتم های تمرینی پرداختند و امروز این تیم بنا به نظر سرمربی کروات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین خواهد کرد.

اما یکی از تصاویر جالب تمرین دیروز تی‌تی‌ها به تصویری از رقابت ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی برای تصاحب توپ برمی‌گردد. جایی که ریکی با کاور آبی رنگ پا به توپ است و ایگور در تلاش برای بازپس گیری توپ از آلوز دیده می‌شود.

این یارکشی و حضور ریکاردو و ایگور در دو تیم متفاوت در حالی انجام شده که این دو ستاره خارجی، بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ در کمربند خط میانی تراکتور هستند و در سه بازی پرشورها در لیگ برتر به صورت ثابت و در دقایق بازی زیادی به میدان رفته‌اند ولی در این بازی درون تیمی، رقیب یکدیگر بوده‌اند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر هوادار به تمجید از زوج سازی ایگور و آلوز پرداخته بود: «آلوز یکی از مهمترین بازیکنان ما بوده و به ارتقای کیفیت بازی کمک می‌کند. بقیه بازیکنان هم مهم هستند و آلوز و ایگور زوج بسیار خوبی در خط هافبک تشکیل داده‌اند و درک خوبی از همدیگر دارند.»

باید دید این زوج پرتغالی - کروات خواهند توانست در ادامه مسابقات هم برای تیمشان تاثیرگذار باشند و این روند خود را ادامه دهند یا نه.

1997