تلاش دوباره بارسلونا برای جذب ستاره جوان اتلتیک بیلبائو

تلاش دوباره بارسلونا برای جذب ستاره جوان اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا تابستان امسال تلاش زیادی برای خرید نیکو ویلیامز انجام داد، اما گفته می‌شود این باشگاه سعی دارد تابستان سال آینده بار دیگر به دنبال جذب ویلیامز خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی و جدی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال نیکو ویلیامز بود. بازیکنی که پس از درخشش در یورو 2024، تبدیل به گزینه اصلی کاتالان‌ها برای تقویت خط حمله شد و حتی گفته می‌شد که مدیران بارسا با خود بازیکن و اطرافیانش به توافقات لازم رسیدند، اما در نهایت عوامل مختلفی باعث شدند تا این انتقال به سرانجام نرسد.

گفته می‌شود که تردید نیکو ویلیامز در خصوص ثبت قراردادش به عنوان بازیکن بارسلونا باعث شد تا این بازیکن تابستان امسال راهی بلوگرانا نشود. همچنین فشارهای ایناکی ویلیامز، برادر او برای ماندن در اتلتیک بیلبائو دیگر دلیل ماندنی شدن او در تیم باسکی بود. خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا هم به دلیل عدم جذب نیکو ویلیامز تحت فشار انتقادات زیادی قرار گرفت.

به گزارش نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، بارسا سعی دارد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2025 بار دیگر برای خرید این ستاره جوان اسپانیایی تلاش کند.

اگر نیکو ویلیامز تا تابستان سال آینده قراردادش را با اتلتیک بیلبائو تمدید کند و بند فسخ قراردادش به 100 میلیون یورو برسد، کار برای بارسا دشوار خواهد شد، اما اگر وضعیت به همین شکل بماند احتمالا بارسا دوباره برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش کند.

1428