بارسلونا هنوز از خرید ستاره اتلتیک بیلبائو ناامید نشده است

بارسلونا هنوز از خرید ستاره اتلتیک بیلبائو ناامید نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که به نظر می‌رسد بارسلونا از خرید نیکو ویلیامز منصرف شده باشد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که کاتالان‌ها هنوز به صورت کامل از خرید نیکو قطع امید نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ماجرای انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا بیش از اندازه پیچیده شده است. در حالی که از مدت‌ها قبل گفته می‌شد بارسا با این بازیکن به توافقات شخصی رسیده است، اما حالا این بازیکن برای آینده خود تردید دارد. فشارهایی که از باشگاه اتلتیک بیلبائو به او وارد شده است، عامل اصلی شک و تردید او است. نیکو خودش را به باشگاه باسکی مدیون می‌داند و نمی‌خواهد طریقه جدا شدنش باعث دلخوری و ناراحتی هواداران و اعضای باشگاه شود.

به نقل از فرناندو پولو، با این‌که در حال حاضر احتمال ماندن نیکو ویلیامز در اتلتیک بیلبائو بیشتر از انتقالش به بارسلونا است، اما مدیران بلوگرانا به صورت کامل از خرید او ناامید نشده‌اند. آن‌ها هرگز درها را در این تابستان به روی این بازیکن نمی‌بندند. مدیران بارسلونا اعتقاد دارند که تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام دادند و حالا تنها تصمیم شخصی خود بازیکن باقی مانده است.

اگر نیکو ویلیامز با قرارداد فعلی خود با اتلتیک بیلبائو ادامه دهد، بارسلونا تابستان سال آینده دوباره برای خرید او اقدام خواهد کرد. اما اگر ستاره اسپانیایی مبلغ فسخ قرارداد خود را به 100 میلیون یورو افزایش دهد بارسلونا دیگر به سراغ او نخواهد رفت. لاپورتا همین تابستان نیکو ویلیامز را می‌خواهد اما اگر در تابستان سال آینده هم بتوانند او را به خدمت بگیرند، برای انجام این کار تلاش می‌کنند.

1428