بررسی نتایج اولین حریف آسیایی استقلال در لیگ ستارگان قطر؛ 7 امتیاز از 4 بازی!

بررسی نتایج اولین حریف آسیایی استقلال در لیگ ستارگان قطر؛ 7 امتیاز از 4 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- اولین حریف آسیایی استقلال در 4 بازی نخست خود در لیگ ستارگان قطر موفق به ثبت دو برد، یک تساوی و یک شکست شده است.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های لیگ نخبگان آسیا از روز 26 شهریور ماه آغاز خواهد شد، استقلال یکی از نمایندگان ایران در این رقابت‌ها در اولین دیدار خود باید از الغرافه قطر پذیرایی کند. به همین دلیل نگاهی به نتایج اولین حریف آسیایی استقلال در لیگ ستارگان قطر داشته‌ایم.

الغرافه کار خود را در لیگ ستارگان قطر برابر الخور آغاز کرد و به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت. این تیم در هفته دوم میزبان شباب الاهلی بود و میهمانش را با تک گل فرجانی ساسی شکست داد. اما الغرافه در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ ستارگان قطر به مصاف الاهلی رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد. شاگردان پدرو مارتینس در چهارمین بازی خود رو در روی الریان قرار گرفتند و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دادند تا دومین برد خود را در رقابت‌های فصل جدید کسب کرده باشند.

الغرافه در حالی در 4 بازی دو برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده که استقلال تا به اینجا 3 بازی انجام داده که حاصل آن یک برد، یک تساوی و یک شکست بوده است. همچنین این دو تیم پیش از این با یکدیگر دو تقابل داشته‌اند که الغرافه موفق به شکست استقلال نشده است. دیدار نخست این دو تیم سه شنبه 3 فروردین 1389 بود که آبی‌ها موفق شدند در ورزشگاه آزادی با گل‌های فرهاد مجیدی (دو گل) و پژمان منتظری حریف‌شان را شکست دهند. دیدار دوم استقلال و الغرافه چهارشنبه 11 فروردین 1389 در ورزشگاه 25 هزار نفری الغرافه برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. برای الغرافه یونس محمود در دقيقه 3+45 و برای استقلال سيدمهدی سيد صالحی در دقيقه 59 گلزنی كردند.

حالا باید دید در سومین دیدار این دو تیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. آیا استقلال موفق می‌شود به شکست ناپذیری خود مقابل این تیم ادامه دهد یا نه. الغرافه پیش از دیدار برابر استقلال باید به مصاف تیم‌های الوکره و الشمال برود، این در حالی است که آخرین دیدار رسمی استقلال پیش از بازی با الغرافه مقابل استقلال خوزستان است و اولین حریف آبی‌های پایتخت پس از پایان فیفادی نماینده قطر خواهد بود.

2636