حمایت کاپیتان منچستریونایتد از هافبک سابق رئال مادرید

حمایت کاپیتان منچستریونایتد از هافبک سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- پس از شکست تلخ منچستریونایتد از لیورپول فشار انتقادات بر روی کاسمیرو افزایش پیدا کرد و حالا برونو فرناندز، کاپیتان پرتغالی شیاطین سرخ در مصاحبه‌ای از این هافبک برزیلی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد پس از کسب یک پیروزی سخت در هفته نخست مسابقات لیگ برتر انگلیس دچار افت شد و حالا در بحران فرو رفته است. دو باخت پیاپی مقابل دو تیم برایتون و لیورپول باعث شد تا فشار انتقادات بر روی کادر فنی و بازیکنان این تیم افزایش یابد. عملکرد ضعیف شیاطین سرخ باعث شده تا هواداران این تیم نسبت به آینده تیمشان در این فصل ناامید شوند.

یکی از بازیکنانی که مورد انتقادات زیادی قرار گرفت، کارلوس کاسمیرو بود. بازیکنی که در فصل نخست حضورش در منچستریونایتد عملکرد خوبی داشت، اما به مرور زمان دچار افت شد و این هفته مقابل لیورپول یکی از بدترین نمایش‌های دوران فوتبال خود را ارائه کرد. او در مرکز میدان توپ‌های زیادی لو داد که منجر به گلزنی بازیکنان لیورپول شدند.

حالا برونو فرناندز، کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد در آخرین مصاحبه خود از کاسمیرو حمایت کرد. فرناندز در همین رابطه گفت: "من متوجه نمی‌شوم گفتن چندباره این که کاسمیرو یا کوبی مینو توپ لو دادند چه فایده‌ای دارد؟ آن‌ها اشتباه کردند چون شجاع بودند. این اشتباهات طبیعت فوتبال است."

1428