استوری‌بازی پورحمیدی ادامه دارد: این‌بار پرچم تراکتور!

استوری‌بازی پورحمیدی ادامه دارد: این‌بار پرچم تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی در جدیدترین استوری اینستاگرامی خود تصویری از پرچم تراکتور را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، استوری دیروز حسین پورحمیدی که این فصل دروازه‌بان نیمکت‌نشین علیرضا بیرانوند در این تیم است، برای وی حاشیه ساز شده بود و برخی هواداران تراکتور نسبت به این استوری سنگربان خوزستانی معترض بودند.

پورحمیدی در استوری دیروز خود تصویر پرنده‌ای را منتشر کرده بود که در حال بال زدن و تلاش کردن برای پرواز کردن است اما پاهای وی با طناب به شاخه درختی بسته شده تا این موضوع مانع از پروازش شود. تصویری که البته پورحمیدی بدون هیچ توضیحی منتشر کرده بود.

همین تصویر باتوجه به درخواست جدایی این دروازه بان پس از حضور بیرانوند در تراکتور و عدم بازی وی در سه هفته اخیر لیگ برتر باعث ایجاد حاشیه برای وی شد و برخی از طرفداران تراکتور که این استوری اینستاگرامی را نوعی اعتراض از سمت پورحمیدی قلمداد می‌کردند، او را به باد انقتاد گرفتند.

منتقدین حسین پورحمیدی با اشاره به برخی اشتباهات این دروازه‌بان در فصل گذشته، به انتشار چنین تصاویری از سنگربان خوزستانی اعتراض می‌کردند تا اینکه این دروازه‌بان امروز تصویر جدیدی در استوری خود منتشر کرده که به نظر واکنشی به اعتراضات شکل گرفته است.

استوری امروز پورحمیدی، تصویری از پرچم بزرگ تراکتور با لوگوی جدید این تیم است که در بازی برابر پرسپولیس پهن شده بود و دروازه‌بان تراکتور از عبارت «بهترین‌ها» با اموجی قلب قرمز و تراکتور در کنار این عکس استفاده کرده تا نشان دهد به تیم خود علاقه‌مند و وفادار است.

1997