عکس سلفی محمد صلاح با لوگوی باشگاه منچستریونایتد

عکس سلفی محمد صلاح با لوگوی باشگاه منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر صفر منچستر یونایتد را شکست بدهد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار می شد و ورزشگاه اولدترافورد میزبان این دیدار بود. محمد صلاح در این بازی عملکرد بسیار درخشانی داشت و موفق شد دو پاس گل بدهد و یک گل بزند. او آمار فوق العاده ای مقابل منچستر یونایتد ثبت کرده است.

محمد صلاح در طول تاریخ بیشترین گل را به منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس زده است که ۱۲ گل بوده است. ضمن این که حالا محمد صلاح در طول تاریخ بیشترین پاس گل را مقابل منچستر یونایتد ارسال کرده که آمار ۶ پاس گل بوده است.

محمد صلاح پس از به پایان رسیدن بازی لیورپول مقابل منچستر یونایتد، در تونل ورزشگاه اولدترافورد یک عکس سلفی گرفت. او به شکلی عکس گرفت که لوگوی باشگاه منچستر یونایتد مشخص باشد. در حقیقت محمد صلاح به این ترتیب درخشش هایی که مقابل منچستر یونایتد داشته است را به رخ کشیده است. این ستاره مصری در ورزشگاه اولدترافورد همواره خوش درخشیده است. او آمار 15 گل و 6 پاس گل را در تمامی رقابت ها مقابل منچستر یونایتد داشته است.

صلاح گفته است که این فصل آخرین فصل حضورش در لیورپول است و این بازی ممکن است که آخرین بازی او در اولدترافورد بوده باشد.

1471