آمار فوق‌العاده‌ای که محمد صلاح مقابل منچستریونایتد داشته است

آمار فوق‌العاده‌ای که محمد صلاح مقابل منچستریونایتد داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - در سال های اخیر محمد صلاح تبدیل به یکی از کابوس های منچستر یونایتد شده است به طوری که او توانسته است یک آمار فوق العاده را مقابل شیاطین سرخ داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سوم از فصل 2024/25 رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول توانست با نتیجه سه بر صفر، منچستر یونایتد را در ورزشگاه اولدترافورد شکست بدهد و در هم بکوبد. در این بازی محمد صلاح عملکردی فوق العاده داشت. این ستاره مصری در این دیدار دو پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند. در حقیقت او عامل اصلی برد پر گل لیورپول مقابل منچستریونایتد بود.

محمد صلاح به طور کلی در شانزده بازی که مقابل منچستر یونایتد انجام داده است، موفق شده است پانزده گل به ثمر برساند و شش پاس گل بدهد. در حقیقت او در 21 گل و پاس گل مقابل منچستر یونایتد مشارکت داشته است.

لیورپول در فصل جدید نشان داده است که می تواند یکی از مدعی های قهرمانی لیگ برتر انگلیس باشد. محمد صلاح دوباره زیر نظر آرنه اسلوت به اوج رسیده است. باید دید که لک لک های آنفیلد تا چه زمانی می توانند این فرم خوب خود را حفظ کنند. محمد صلاح در حال حاضر 32 سال سن دارد اما هنوز هم روی فرم است.

تماشای گل محمد صلاح به منچستر یونایتد

1471