منچستریونایتد 3-2 لیورپول؛ شیاطین سرخ فاتحه یاران صلاح را خواندند

منچستریونایتد 3-2 لیورپول؛ شیاطین سرخ فاتحه یاران صلاح را خواندند

پایگاه خبری فوتبالی - در دور چهارم از رقابت های جام حذفی انگلیس، موسوم به FA Cup، در یک دیدار جذاب، منچستریونایتد به مصاف لیورپول رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر 2 لیورپول را شکست داده و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود. در این بازی عملکرد شیاطین سرخ بی‌نظیر بود به طوری که فاتحه‌ی لیورپول را خواندند و یاران محمد صلاح از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش فوتبالی، به تازگی در لیگ برتر انگلیس، این دو تیم که آنجا هم با هم رقابت دارند و در کورس هستند، به تساوی بدون گل رضایت داده بودند اما در جام حذفی، اوله گونار سولسشر موفق شد مچ یورگن کلوپ را بخواباند و تیمش را راهی دور بعدی رقابت‌ها کند. در این دیدار ابتدا لیورپول با گل محمد صلاح از منچستریونایتد پیش افتاد اما میسون گرینوود و مارکوس رشفورد دو گل برای منچستریونایتد به ثمر رساندند و شیاطین سرخ را جلو انداختند. گل گرینوود در نیمه‎ی اول و گل راشفورد در ابتدای نیمه‌ی دوم به ثمر رسید.

صلاح در این بازی تلاش زیادی کرد و موفق شد گل دوم لیورپول را هم به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند اما هنرنمایی برونو فرناندز در این بازی کار را تمام کرد. او در دقیقه 78 روی یک ضربه‌ی ایستگاهی، به زیبایی توانست دروازه‌ی منچستریونایتد را باز کند و منچستر را راهی دور بعدی رقابت‌ها کند.

1470