سید حسین در اندیشه هفتمین کلین شیت در تیم ملی! (عکس)

سید حسین در اندیشه هفتمین کلین شیت در تیم ملی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان استقلال، یکی از 4 دروازه‌بانی است که توسط امیر قلعه نویی برای دیدارهای هفته اول و دوم انتخابی جام جهانی 2026 به تیم ملی ایران دعوت شده است. 

به گزارش فوتبالی، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، 26 بازیکن به انتخاب امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی ایران برای بازی دو ابتدایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی و دیدار با قرقیزستان و امارات دعوت شدند که از بین این 26 نفر، 4 دروازه‌بان در اردو حضور خواهند داشت که یکی از آن‌ها، سید حسین حسینی کاپیتان استقلال است. 

حسینی که فصل پیش با ثبت 18 کلین شیت در طول 30 هفته از مسابقات لیگ بیست و سوم مشترکا با حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور موفق به دریافت دستکش طلای مسابقات شده بودند حالا با توجه به حضور در لیست تیم ملی در پی آن است که با بازی در مقابل قرقیزستان برای دوازدهمین بار لباس تیم ملی را بر تن کند. او تا پیش از این در 11 باری که در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته موفق شده 6 بار دروازه خود را بسته نگه دارد که از این تعداد 4 بار در مسابقات دوستانه یک بار در جام جهانی و یک بار هم در مسابقات انتخابی جام جهانی موفق به ثبت کلین شیت شده است. حسینی امیدوار است در صورت صلاحدید سرمربی تیم، نگهبان قفس توری تیم ملی در هفته اول انتخابی جام جهانی 2026 باشد تا هفتمین کلین شیت ملی خود و سومین کلین شیت ملی‌اش در بازی‌های رسمی را به ثبت برساند.  

با توجه به کیفیت فنی تیم قرقیزستان، شاید قلعه نویی به دروازه‌بان اول تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند استراحت بدهد و از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده کند. تصمیمی که شاید هم با توجه به عملکرد حسینی در سه هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم، ممکن است رخ ندهد و قلعه نویی در بازی اول ریسک نکند و تیم ملی را با ترکیب اصلی به مصاف با قرقیزستان بفرستد تا گام اول را محکم بردارد.

7899