صحبت‌های امباپه پس از اولین گلش در لالیگا

صحبت‌های امباپه پس از اولین گلش در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه بالاخره موفق شد در رقابت های لالیگا گلزنی کند و با دو گلی که به رئال بتیس زد، هر سه امتیاز را برای رئال مادرید به دست آورد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. امباپه در سه هفته ابتدایی لالیگا گلی نزده بود و حالا در هفته چهارم لالیگا موفق شد گلزنی کند. رئال مادرید این بازی را با نتیجه دو بر صفر برد.

کیلیان امباپه پس از به پایان رسیدن بازی گفت:" اینجا بودن مثل یک رویا است. امیدوارم بیشتر گل بزنم و بیشتر از این ها توسط هواداران تشویق شوم. در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. محبت هواداران را به خودم احساس می کنم. این که در سه بازی نتوانستم گل بزنم برایم سنگین بود. نزدیکانم به من اعتماد به نفس می دهند تا همواره بتوانم بهترین عملکرد خودم را برای این باشگاه داشته باشم."

ستاره فرانسوی در ادامه افزود:" این یک لحظه بزرگ برای من است. پس از عملکردی که مقابل لاس پالماس داشتیم باید در این بازی برنده می شدیم. ما رئال مادرید هستیم. روی صحنه گلم، براهیم، رودریگو و والورده کار را شروع کردند. در همان لحظه حس کردم که این توپ در نهایت به من می رسد و همین اتفاق هم افتاد و من توانستم گلزنی کنم."

1470