فوری/ خبر تلخ صلاح به هواداران لیورپول پس از درخشش مقابل منچستریونایتد

فوری/ خبر تلخ صلاح به هواداران لیورپول پس از درخشش مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول می گوید این فصل، آخرین سال حضورش به عنوان بازیکن لیورپول است.

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه تیم های منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم الدترافورد به مصاف هم رفتند. امشب یک شب خاطره انگیز برای محمد صلاح و هواداران لیورپول بود، چون آن ها توانستند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند. لوئیز دیاز 2 بار و محمد صلاح گلزنان قرمزهای مرسی ساید بودند و همچنین صلاح هر دو پاس گل دیاز را داد.

صلاح پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "من تابستان خوبی داشتم و اوقات زیادی را با خودم تنها بودم و سعی کردم مثبت اندیش باقی بمانم، چون همانطور که می دانید، امسال، آخرین سال حضورم در باشگاه لیورپول است. فقط می خواهم از آن لذت ببرم و نمی خواهم راجع به آن فکر کنم. احساس می کنم آزاد هستم که فوتبال بازی کنم و سپس خواهیم دید که در فصل آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. این آخرین باری بود که در الدترافورد بازی کردم. هیچ کس در باشگاه راجع به قرارداد با من حرفی نزد، پس من هم گفتم آخرین فصل قراردادم را نیز بازی می کنم."

این خبر ممکن است هواداران لیورپول را بسیار ناراحت کرده باشد. ستاره مصری از زمان حضورش در آنفیلد، مرد شماره یک این تیم به شمار می رفته و موفق به فتح لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شده. 

4416