چهار بازیکنی که در تاریخ لیگ برتر انگلیس هشت بار هت‌تریک کرده‌اند

چهار بازیکنی که در تاریخ لیگ برتر انگلیس هشت بار هت‌تریک کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر یک وستهام یونایتد را شکست بدهد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ارلینگ هالند بازیکنی بود که هر سه گل منچستر سیتی را به ثمر رساند و به این ترتیب هالند توانست هت تریک کند. ارلینگ هالند در بازی قبلی منچستر سیتی که مقابل ایپسویچ تاون بود نیز هت تریک کرده بود و حالا موفق شده است در دومین بازی پیاپی هت تریک کند.

هت تریک مقابل وستهام یونایتد، هشتمین هت تریک دوران حرفه ای هالند در لیگ برتر انگلیس بود. این ستاره نروژی به جمع چهار بازیکنی پیوسته است که هشت بار در لیگ برتر انگلیس هت تریک کرده اند. سه بازیکن دیگر عبارتند از: هری کین، مایکل اوون و تیری آنری.

نکته جالب این جا است که ارلینگ هالند در 69 بازی در لیگ برتر انگلیس موفق شد 8 بار هت تریک کند. این در حالی است که مایکل اوون در 326 بازی 8 بار هت تریک کرده بود. هری کین در 320 بازی 8 بار هت تریک کرده بود و تیری آنری هم در 258 بازی توانسته بود هشت بار هت تریک کند. این قضیه به خوبی نشان می دهد که ارلینگ هالند چه روند خوبی را طی کرده است.

1470