مدافع فرانسوی بارسلونا بیشتر از امباپه در لالیگا گل زده است!

مدافع فرانسوی بارسلونا بیشتر از امباپه در لالیگا گل زده است!

پایگاه خبری فوتبالی - گلزنی ژول کنده در بازی بارسلونا مقابل رئال وایادولید موجب شده است تا هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی با حالتی کنایه این قضیه را با گل نزدن های کیلیان امباپه در لالیگا مقایسه کنند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در بازی چهارم خود در فصل جاری رقابت های لالیگا موفق شد در ورزشگاه خانگی خود یعنی مونجوئیک با نتیجه هفت بر صفر رئال وایادولید را شکست بدهد. در این بازی ژول کنده در دقیقه 47 بود که موفق شد گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند.

حالا ژول کنده در فصل جاری لالیگا موفق شده است یک گل به ثمر برساند و این در حالی است که کیلیان امباپه مهاجم رئال مادرید پس از انجام سه بازی در فصل جاری لالیگا حتی یک گل هم نزده است. ژول کنده یک مدافع فرانسوی است و امباپه یک مهاجم فرانسوی است و این دو بازیکن در تیم ملی فرانسه در کنار هم بازی کرده اند.

باید دید که طلسم کیلیان امباپه در رقابت های لالیگا چه زمانی شکسته می شود و این بازیکن در نهایت چه زمانی موفق می شود در این بازی ها گلزنی کند. امباپه در بازی رئال مادرید مقابل آتالانتا در فینال سوپرجام اروپا گلزنی کرد اما پس از آن در سه بازی لالیگایی نتوانست گلی به ثمر برساند.

تماشای گل ژول کنده

1471