سپاهان یک - شمس‌آذر صفر| مورایس و سپاهان یکه و تنها در صدر/ روزهای خوب شمس‌آذر بگو کجا رفت

سپاهان یک - شمس‌آذر صفر| مورایس و سپاهان یکه و تنها در صدر/ روزهای خوب شمس‌آذر بگو کجا رفت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم سپاهان و شمس‌آذر با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان اصفهان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، سپاهان از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان شمس آذر قزوین بود.

در دقیقه 23 بازی، آریا یوسفی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت و با یک پاس عرضی، کاوه رضایی را صاحب توپ کرد. رضایی که دروازه خالی را مقابل خود می‌دید، به سادگی توپ را وارد دروازه کرد تا سپاهان 1-0 جلو بیفتد.

در ادامه بازی دیگر هیچ گلی رد و بدل نشد تا شاگردان مورایس با تک گل کاوه رضایی، حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز هفته سوم را بدست آورند.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان - شمس آذر قزوین

جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: علی‌اصغر مؤمنی، فرهاد مروجی، صالح عرب آبادی، فرزاد منصوری

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، حسین گودرزی، سیدمحمد کریمی، برایان دابو، کاوه رضایی (رضا اسدی، دقیقه 79)، رضا شکاری (جواد آقایی‌پور، دقیقه 67)، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، محمد دانشگر (هادی محمدی، دقیقه 90+1)، وحدت حنانوف (صالح حردانی، دقیقه 46)

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب شمس‌آذر

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی (ایمان اکبری، دقیقه 56)، مهدی محمدی (عرفان قهرمانی، دقیقه 75)، خشایار زبرجد، نوید کومار (علی وزیری‌پناه، دقیقه 64)، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی (امید علی‌پور، دقیقه 75)، امیرمحمد پناهی، سپهر روزی‌طلب (امیرمهدی دین‌محمدی، دقیقه 46)، علی آزادمنش

سرمربی: سعید دقیقی

کارت زرد

سپاهان: وحدت هنانوف (دقیقه 20)، محمد کریمی (دقیقه 40)

شمس‌آذر: میلاد فخرالدینی (دقیقه 58)، مهدی محمدی (دقیقه 65)

شرح گل

سپاهان یک - شمس‌آذر صفر (دقیقه ۲۳؛ کاوه رضایی): آریا یوسفی پشت مدافعین شمس آذر صاحب توپ شد و در حالی که در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف بود، کاوه رضایی را مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

گل اول سپاهان به شمس‌آذر

لحظات حساس

دقیقه ۸: اولین موقعیت جدی بازی روی پاس کاوه رضایی برای محبی ایجاد شد و او در حالی که قصد عبور از دروازه‌بان را داشت شکاری دخالت کرد و توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۱۳: ارسال بازیکنان شمس آذر از سمت چپ خط دفاعی سپاهان به شکل خطرناکی از مقابل پیام نیازمند و مهاجمین حریف عبور کرد.

دقیقه ۱۸: ضربه سر کاوه رضایی روی اوت ارسالی از سمت راست خط هجومی سپاهان با فاصله یکی دو متری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: ارسال علی آزادمنش از روی یک ضربه ایستگاهی تمام مدافعان را رد کرد و پیام نیازمند خیلی برای گرفتن آن به زحمت نیفتاد.

دقیقه ۲۸: کاوه رضایی بلافاصله پس از گل اول مسابقه در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار گرفت که اینبار سنگربان تیم شمس آذر زودتر عمل کرد.

دقیقه ۲۹: محمد دانشگر پیش تاخته چیزی نمانده بود روی ارسال محمد کریمی با ضربه سر دروازه شمس آذر را باز کند.

دقیقه ۳۴: شوت سرکش میلاد فخرالدینی با اختلاف زیادی از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: شوت سرکش بازیکن شمس آذر به شکل بسیار خطرناک از بالای دروازه پیام نیازمند به اوت رفت.

دقیقه ۵۳: کاوه رضایی در موقعیت خوبی قرار گرفت و به سمت دروازه رضایی شوت زد اما این دروازه‌بان شوت او را مهار کرد. در ادامه البته پرچم کمک داور مسابقه بالا بود تا بازی متوقف شود.

دقیقه ۵۸: ضربه چیپ محمدمهدی محبی از زاویه بسته با واکنش خوب رضایی به جایی نرسید.

دقیقه ۶۲: بهترین موقعیت تیم فوتبال شمس آذر ایجاد شد ولی فخرالدینی در دهانه دروازه نتوانست روی توپ اثر بگذارد و با دخالت به موقع دانشگر روی پاس رو به عقب پناهی، نیازمند آن را در آغوش گرفت.

دقیقه ۷۱: در حالی که بازیکنان شمس آذر قصد طراحی یک ضد حمله را داشتند، پیام نیازمند با خروج به موقع خود پشت مدافعین تیمش را پر کرد و توپ را از خط طولی به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۴: باز هم خروج به موقع پیام نیازمند مانع از ایجاد موقعیت برای شمس آذر شد و او این بار توپ را به آغوش کشید.

دقیقه ۸۱: پاس بیرون پای محبی برای جواد آقای پور بی دقت بود وگرنه می‌توانست زمینه ساز گل دوم سپاهان شود.

دقیقه ۸۲: ضربه رضا اسدی را امین رضایی سنگربان شمس آذر به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۸۵: شوت پناهی از داخل محوطه جریمه همان جایی رفت که پیام نیازمند ایستاده بود و این سنگربان آن را در آغوش کشید.

دقیقه ۸۶: وزیری پناه در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت اما شوت او از زاویه بسته از بالای دروازه با اختلاف زیادی راهی بیرون شد.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی سپاهان 1-0 شمس‌آذر

7474