بلای جان نکونام در اهواز؛ مهاجمی لالیگایی

بلای جان نکونام در اهواز؛ مهاجمی لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - تیوی بیفوما تعویض طلایی میودراگ بوژوویچ در اهواز بود و هفت دقیقه پس از ورودش به زمین، گل سه‌امتیازی استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، در دیداری پرحاشیه و جنجالی، استقلال خوزستان با گل دقیقه ۸۰ مهاجم خارجی خود، تیوی بیفوما توانست بر استقلال غلبه کند و اولین برد فصل خود را به دست بیاورد، بردی که آبی‌های تهرانی را خیلی زود وارد حاشیه های بزرگی کرده و نارضایتی برخی از هواداران پرشمار این تیم را به دنبال داشته است.

 گلی که برای آبی‌پوشان جنوبی ارزش بسیار بالایی داشت چرا که تیم اهوازی بعد از پنج باخت متوالی به استقلال، نه تنها از این تیم امتیاز گرفت بلکه پس از چیزی نزدیک به هشت سال، موفق شد از همنام تهرانی‌اش سه امتیاز را بگیرد و برای دومین بار در چند ماه گذشته، کاری با جواد نکونام کرده باشد که او به اسم استقلال خوزستان آلرژی پیدا کند!

زننده این گل مهم که در پایان بازی هم شادی جالب و منحصر به فرد او وایرال شده، از خریدهای خارجی این فصل استقلال خوزستان یعنی تیوی بیفوما است. مهاجم و وینگر ۳۲ ساله اهل کنگو که رزومه بسیار خوبی هم دارد.

بیفوما سابقه بازی برای تیم‌های اسپانیول، لاس پالماس، آلمریا و گرانادا را در اسپانیا دارد و برای وست برومویچ هم در لیگ جزیره و چمپیونشیپ بازی کرده تا با کارنامه‌ای قابل توجه راهی تیم اهوازی شود.

نکته جالب بازی دیروز اینکه بیفوما اولین بازی فصل خود برای تیم جدیدش را انجام داد و فقط هفت دقیقه فرصت می‌خواست تا بعد از ورود به زمین در دقیقه ۷۳، گل تیمش در دقیقه ۸۰ را وارد دروازه سید حسین حسینی کند و تعویض طلایی میودراگ بوژوویچ باشد.

1997