نکونام رضاوند را نیمکت نشین کرد؛ بعد از 475 روز!

نکونام رضاوند را نیمکت نشین کرد؛ بعد از 475 روز!

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی عجیب و دور از انتظار، آرش رضاوند دیدار امشب تیمش را از روی نیمکت آغاز کرد و در ترکیب 11 نفره اولیه استقلال تهران در مصاف با استقلال خوزستان، حضور نداشت. 

به گزارش فوتبالی، استقلال تهران در هفته سوم لیگ بیست و چهارم به مصاف استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا رفت و از نکات عجیب این دیدار، نیمکت نشین بودن آرش رضاوند در اول بازی بود. هافبک مورد علاقه و مورد وثوق جواد نکونام پس از نزدیک به 475 روز بالاخره در یک بازی  در ترکیب فیکس آبی پوشان پایتخت قرار نگرفت. دیداری که رضاوند در آن نه محروم بود و نه مصدوم اما به صلاحدید کادر فنی حتی در ترکیب 18 نفره تیمش نیز قرار نداشت.    

رضاوند آخرین بار 22 اردیبهشت ماه سال 1402 و در مصاف با مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ بیست و دوم، بر اساس صلاحدید سرمربی استقلال آن فصل یعنی ریکاردو ساپینتو، در ترکیب 18 نفره تیمش نیز حاضر نبود آن هم در حالی که نه مصدوم بود و نه محروم. 

رضاوند امروز پس از 475 روز بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در دقیقه 62 در اتفاقی قابل پیش بینی، به جای گائل کاکوتا به میدان مسابقه آمد. او البته هر چه مورد قبول شخص اول کادر فنی استقلالی‌هاست، در روی سکوها محبوبیت چندانی ندارد و طرفداران آبی پوشان پایتخت، به واسطه عملکرد نه چندان مطلوب این بازیکن، دل خوشی از او ندارند و این نیمکت نشینی با توجه به حضور ستاره‌های دیگری همچون کاکوتا، بیشتر به مذاق هواداران خوش آمد تا بازی کردن‌های متوالی و پی در پی رضاوند و حضور همیشگی او در ترکیب فیکس استقلال. 

 در نهایت اما باید دید تکلیف حضور رضاوند در ترکیب استقلال با وجود ستاره‌های دیگر این تیم در خط هافبک و عملکرد نه چندان مطلوب این بازیکن چه می‌شود.

7899